شناسه خبر : 85422
یکشنبه 28 شهريور 1400 , 13:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مجلس:

نوع نگرش به بنیاد شهید باید تغییر کند

رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران توانایی و سابقه خیلی خوبی به عنوان قانون دان و مدیر دارد و علاوه بر اینکه ایثارگر بوده است، در حوزه ایثارگری حداقل ۱۰ سال کار مدیریتی ....

فاش نیوز - عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خواستارتغییر نگاه مدیریت و جامعه ایثارگری به بنیاد شهید و امور ایثارگران از یک نهاد خدماتی صرف، به نگاهی فرهنگی و مهم تر از آن، حفظ فرهنگ ایثار و شهادت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ابوالفضل ابوترابی، نماینده ایثارگر مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرش های قبلی مدیران و جامعه ایثارگری به بنیاد شهید به عنوان نهادی خدماتی تاکید کرد: نگاه مدیریت و جامعه ایثارگری به بنیاد شهید و امور ایثارگران باید از یک نهاد خدماتی صرف، به نگاهی فرهنگی و مهم تر از آن، حفظ فرهنگ ایثار و شهادت تغییر یابد. اما متاسفانه در حال حاضر این نوع نگرش به بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست و نگاه ها به سوی بحث خدماتی از قبیل اعطای زمین، وام و... مسائل این چنینی است.

نماینده دوره دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه در اثر غفلت و بی توجهی مسئولان در دولت های قبل، اصل مطلب که بر اساس آن جامعه ایثارگری باید مورد تکریم قرار بگیرد تا فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی منتقل شود تاکنون مغفول مانده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه به نظر من بدون مشارکت مردم و جامعه ایثارگری، تغییراین نگرش امکان پذیر نیست، خاطرنشان کرد: بنابراین کافی است که برای این کار به جامعه ایثارگری بها بدهیم که خودشان بیایند برای خود تصمیم بگیرند. خوشبختانه این موضوع در شعارهای آقای فاضی زاده هاشمی بسیار خوب متبلور شده است و بر این اساس من به سخنان و شعارهایی که در مجلس شورای اسلامی بیان کردند خیلی امیدوارهستم.

عضو فراکسیون ایثارگران و فراکسیون فرزندان شاهد مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود در خصوص تغییر نگرش ها به کارکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: هر چند که موضوع ارائه خدمات و توجه به معیشت جامعه هدف هم طبق قانون باید پیگیری و کاملا اجرایی شود، اما برآوردها نشان می دهد که ایشان(قاضی زاده هاشمی) توانایی و سابقه خیلی خوبی به عنوان قانون دان و مدیر دارد و علاوه بر اینکه ایثارگر بوده است، در حوزه ایثارگری حداقل 10 سال کار مدیریتی کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی که خود فرزند شهید است، در پایان با یادآوری سوابق فعالیت های ایثارگری آقای قاضی زاده هاشمی، به عنوان معاون بنیاد شهید خراسان بزرگ (که اکنون به 3 استان تبدیل شده است) وهمچنین اقدامات و فعالیت های پزشکی و درمانی برای جانبازان را به عنوان ویژگی های درخشان کارنامه ایثارگری ایشان عنوان و برای رییس جدید بنیاد آرزوی موفقیت کرد.

| معرفی

اینستاگرام
آقایان برای 4000هزار تومان عوارض اتوبان هم باید 25 درصد باشی بقیه موارد دیگر جای خود دارد
سلام،برادر عزیزجانباز۱۵درصد،مثل اینکه فقط ی چیزی شیندی،دوست عزیز،عوارض اتوبان چه۴۰۰۰هزارتومان چه ۱۰۰۰هزارتومان از جانباز۷۰درصد هم میگیرند(جهت اطلاع)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi