شناسه خبر : 85432
یکشنبه 28 شهريور 1400 , 09:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هشدار حماس و جهاد به اسرائیل درباره پیامدهای تعرض به ساکنان «جنین»

هشدار حماس و جهاد به اسرائیل درباره پیامدهای تعرض به ساکنان «جنین»

دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای تعرض به اردوگاه جنین هشدار دادند.

به گزارش فلسطین الیوم، بعد از تظاهرات شهروندان فلسطینی در اردوگاه «جنین» و سایر مناطق فلسطین که در حمایت از اسرای زندان «جلبوع» برگزار شد، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای تعرض به این اردگاه هشدار دادند.

بر اساس این گزارش، حماس در بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای ارتکاب هرگونه حماقت علیه اردوگاه جنین هشدار داد و بر حمایت از اهالی این اردوگاه تاکید کرد.

این جنبش همچنین به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای جنایاتی که علیه اسرا در زندان‌ها مرتکب می‌شود هشدار داد.

جنبش حماس با اشاره به وعده مقاومت به قهرمانان عملیات «تونل آزادی» تاکید کرد که این قهرمانان در صدر کسانی هستند که در هرگونه تبادل اسرا با اسرائیل آزاد خواهند شد.

مناطق مختلف اردوگاه جنین شامگاه شنبه صحنه برگزاری راهپیمایی در حمایت از اسرا و خانواده‌های دو اسیر عملیات «تونل آزادی» بود.

«خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره تلاش‌های تحریک آمیز رژیم صهیونیستی علیه اردگاه جنین هشدار داد.

تظاهرات فلسطینیان در جنوب دمشق

صدها تن از فلسطینیان در اردگاه «دنون» در جنوب دمشق در حمایت از اسرای فلسطینی تظاهرات کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در حالی که پرچم فلسطین و تصاویر اسرا را در دست داشتند شعارهایی در اعتراض به اقدامات رژیم اشغالگر سر دادند. 

شهروندان فلسطینی همچنین در این راهپیمایی بر وحدت ملت فلسطین و گروه‌های فلسطینی تاکید کردند.

موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهم‌ترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (15 شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهم‌ترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند. رژیم صهیونیستی دو نفر از اسرایی را که موفق به فرار شده بودند دستگیر  و روانه زندان کرد. این اقدام اسرائیل خشم شهروندان فلسطینی و گروه‌های مقاومت را بر انگیخته است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi