شناسه خبر : 85453
دوشنبه 29 شهريور 1400 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در۲ استان و سردشت

سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌های اصفهان و مازندران و شهرستان سردشت خبر داد.
 
برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های اصفهان و مازندران و شهرستان سردشت
دکتر سید حمیدرضا متقی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان در شهرستان سردشت گفت: جلسات این کمیسیون‌ها در روزهای 25 و 26 شهریور با حضور 4 نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در محل کمیسیون پزشکی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سردشت تشکیل شد. طی جلسات این کمیسیون‌ها 315 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مورد معاینه قرار گرفتند.
وی افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان استان اصفهان نیز در روزهای 25 و 26 شهریور با حضور 5 نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در محل کمیسیون پزشکی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تشکیل شد که در پایان 266 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.
سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در خصوص کمیسیون پزشکی حالت اشتغال و حق پرستاری جانبازان استان مازندران گفت: جلسات این کمیسیون نیز در روزهای 25 و 26 شهریور با حضور 4 نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در محل کمیسیون پزشکی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران تشکیل شد. طی جلسات این کمیسیون 240 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین ویزیت و معاینه شدند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi