شناسه خبر : 85512
چهارشنبه 31 شهريور 1400 , 16:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده ایثارگر نیشابور:

قاضی زاده بهترین گزینه دولت رئیسی برای بنیادشهیدبود

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس مدیریت یک قانون دان و کاربلد ایثارگر بر بنیاد شهید را بهترین گزینه دولت رییسی برای این سازمان دانست....

فاش نیوز - نماینده مردم چناران، آشنایی به مجلسف قوانین، ایثارگران و بنیاد را از مهمترین امتیازات رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و آینده و روزهای خوبی برای بنیاد و ایثارگران پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "هاجر چنارانی" نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، مهم ترین چالش های موجود در بنیاد شهید و امور ایثارگران را موضوع درمان، بیمه درمانی، مسکن و رسیدگی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دانست واظهار داشت: آقای قاضی زاده هاشمی از جنس و نسل جامعه ایثارگران است و با توجه به اینکه سابقه 14 سال حضور در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد و مسلط به قوانین است و این ویژگی مهمی است که ما امروز در بنیاد شهید به آن نیاز داریم.

نماینده دوره دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه مدیریت جدید بنیاد به لحاظ شدن نیازهای جامعه ایثارگری در برنامه هفتم توسعه کشور خاطرنشان کرد: از آنجایی که برنامه هفتم توسعه در پیش روست و می توان در آن بسیاری از اقدامات و ملزومات جامعه ایثارگری را لحاظ کرد، آقای قاضی زاده هاشمی آدمی است که قوه مقننه را بخوبی می شناسد و همچنین در بنیاد شهید کار کرده و به خوبی آن را می شناسد. بنابر این به خوبی می داند که اگر بودجه و در جایی قانون نیاز باشد، چگونه باید اقدام کند. جدا از اینکه عقبه اش در مجلس است و ان شاالله می تواند این کار را بکند.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متن جمهوری اسلامی برگرفته از ایثارگران و خانواده های مغظم شهدا و آزادگان است متذکر شد: من فکر می کنم با توجه به ضعف های چند ساله بودجه هایی که برای ایثارگران داشتیم، در آینده روزهای خوبی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته باشیم.

چنارانی در خصوص اولویت های پیش روی مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: اتفاقی که سال های گذشته در بنیاد شهید افتاده این است که متاسفانه برخی از ایثارگران به دلایلی وام های مسکن خود را فروخته و بسیاری از ایثارگران و جانبازان، امروز فاقد مسکن و سرپناه هستند. بنابر این امروز آن چیزی که اولویت اول بنیاد محسوب می شود تامین مسکن ایثارگران است؛ که واقعا باید زودتر از سایر مسائل تعیین تکلیف شود. چرا که نمی شود 40سال از انقلاب گذشته باشد اما هنوز جانباز، بی سرپناه و با دغدغه مسکن باشد.

نماینده ایثارگر مردم نیشابور در مجلس یازدهم ادامه داد: مساله معیشت جانبازان و خانواده های ایثارگران و رزمندگان معسر موضوع بسیار مهمی است و با این که در برنامه ششم توسعه اعتبارات خاصی جهت رسیدگی به آنها لحاظ شده است اما متاسفانه هنوز کار خاصی انجام نگرفته است. بنابر این تلاش و رایزنی آقای قاضی زاده هاشمی با دولت و مجلس باید این باشد که در برنامه توسعه هفتم سهم خاصی برای خانواد های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان معسر لحاظ شود.

چنارانی با اشاره به لزوم رسیدگی به بحث درمان والدین شهدا تاکید کرد: متاسفانه براثر ویروس کرونا بسیاری از والدین شهدا را در یک سال اخیر از دست دادیم. لذا رسیدگی به والدین سالمند شهدا باید در اولویت مدیریت جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در قوه مقننه در خصوص مسائل و مشکلات جانبازان و والدین شهدا در حوزه انتخابیه خود تاکید کرد: متاسفانه مشکلات بسیار خاصی به خصوص از لحاظ کمبود امکانات در شهرستان نیشابور وجود دارد؛ به طوری که حتی برای جابجایی جانبازان و والدین شهدا به مرکز استان با مشکلات فراوانی مواجه هستیم.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در بهارستان اضافه کرد: 25 جانباز 75 درصد به بالا در حوزه انتخابیه نیشابور حضور دارند. با توجه به اینکه بسیاری از ملزومات مورد نیاز درمان جانبازان 70 درصد به بالا در مراکز استان ها قرار دارد، باید به والدین شهدا و جانبازان بگوییم که شما این مسافت را بروید تا خدماتی را که لازم دارید دریافت کنید. همچنین در حالی که باید در هر شهرستانی نمایندگی بیمه دی وجود داشته باشد، ولی هنوز در بسیاری از شهرستان ها، حتی نیشابور، بیمه دی دفتر برای مراجعه افراد وجود ندارد.

*معرفی

اینستاگرام
بیمه دی کارایی لازم را ندارد همه دکترها و داروخانه ها را فرار ی داد بیمه ایران خوب بود هزینه درمان را یک هفته ای پرداخت میکرد ولی بیمه دی نزدیک به یکماه طول میکشد تا نسخه را پرداخت نماید
انتخاب جناب دکتر قاضی زاده هاشمی بسیار عالی است. اما باید تعییرات اساسی دربنیاد شهید و امور ایثارگران سطح کشور نمایتد اهمال کاری کارکنان رنج اور است .اصلا بنیادها پاسخ تلفن ها رانمی دهند .چه انتظاری از این نهاد داریم؟؟
واقعا بیمه دی کاری کرده تمام پزشکان وداروخانه هاقراردادهارا لغوکردندوهنچنان اندرخم سرگردان کوچه هاهستیم واقعاجانبازان هم ازاین ماجراخسته شدندچرابایدبیمه دی این چنین باشدتا همه پزشکان فراری باشندامیدوارم دکترقاصی زاده به این وضع موجودرسیدگی نمایند
چرا این مجلس به اصطلاح انقلابی فقط مصاحبه واز همدیگر تعریف وتمجید می کنید! تا امروز یک نفر از فرزندان ایثار تبدیل وضعیت نشده و بیشتر قوانین ومصوبات مجلس برای ایثارگران اجرا نمیشه وده درصد دیگر هم توسط قاضی های جوان جبهه ندیده باطل می شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi