شناسه خبر : 85517
چهارشنبه 31 شهريور 1400 , 08:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رئیس بنیادبا اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌منظور بررسی وضعیت قوانین مربوط به ایثارگران با رئیس و اعضای هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس

 دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تقدیر از زحمات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر تسهیل خدمت‌رسانی به ایثارگران گفت: خوشبختانه تعداد بسیار زیادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مجلس شورای اسلامی حضور دارند که آشنا بودن این عزیزان با نیازها و دغدغه‌های جامعه ایثارگری کار را برای تصویب و اصلاح قوانین مربوط به حوزه ایثارگران آسان‌تر می‌کند.
وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت وجود نگاه علمی، کارشناسی و تخصصی به مسائل ایثارگران گفت: یکی از نکاتی که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌توانند با توجه ویژه به آن مسیر خدمت‌رسانی به ایثارگران را تسهیل کنند، کمک به تجمیع قوانین، حذف نکات و قوانین زائد و موازی و ساده‌سازی قوانین ایثارگری است.
اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح حاضر در این جلسه نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه مسائل قانونی حوزه ایثارگری پرداختند.
در این جلسه مقرر شد به‌منظور تعامل بیشتر جهت بررسی قوانین ایثارگری و تدوین احکام مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه، کمیته‌ای متشکل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، فراکسیون ایثارگری مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شود.
همچنین موضوعاتی چون حوزه رزمندگان دوران دفاع مقدس و فعالیت‌های ترویجی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.
گفتنی است در این نشست مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به ارائه توضیحاتی در خصوص مسائل مربوط به ایثارگران در حوزه‌های تخصصی خود پرداختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
سلام ، میدانیم اعضای کمیسیون اجتماعی در هیات دولت متولی قانون گذاری برای ایثارگران بوده که بنیاد شهید ، نیروهای مسلح و نمایندگان مجلس تعدادی از اعضای کمیسیون هستند.
حضزات که فقط دوریه میزجمع میشین وبرای هم پسته مغزمیکنین، فقط یک جمله اگرگرفتین که خوب اگرم نگرفتین هنوز مظلوترین قشرجانبازان رو به فنا میشن، زنده را تازنده هست بایدبه فریادش رسید، ورنه تاصبح خوابیدن درخانه صاحب عزا چه سود، عاقبت خاک گل کوزه گران خواهیم شد.
شما فقط حرف میزنیدهیچ عمل نمی کنید
تذکر31نماینده به آقای عبدالملکی وزیر کاردرخصوص اجرای فوق العاده ایثارگران بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد ما که هنوز نه
چیزی شنیدم نه چیزی دیدیم لطفا بیشترازاین ایثاران آذارندهید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi