شناسه خبر : 85553
شنبه 03 مهر 1400 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر رئیس بنیادشهید به شهرستان بهارستان

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز جمعه دوم مهر ماه در سفر یک روزه به شهرستان بهارستان از توابع استان تهران با حضور در منزل تعدادی از شهدا و جانبازان این شهرستان با خانواده آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شهرستان بهارستان/ تقویت ارتباط مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه ایثارگری ضروری است

 دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در ابتدای این سفر با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان ضمن ادای احترام با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل شهید مدافع حرم «سیدمحمد حسینی» حضور یافت و با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم را ادامه‌دهندگان مسیر شهدای هشت سال دفاع مقدس برشمرد و از خانواده شهدای مدافع حرم به خاطر تربیت فرزندانی ولایی و در مکتب اهل بیت(ع) تشکر کرد.
معاون رئیس جمهور در ادامه در دیدار با جانباز هشت سال دفاع مقدس «عزت‌الله نفریه» اظهار کرد: جانبازان با نثار سلامتی و هدیه کردن بخشی از بدن خود در راه اسلام و تمامیت ارضی کشور حماسه‌ها ساختند و خدمت به این جامعه معزز از وظایف ذاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
دکتر قاضی‌زاده با حضور در منزل شهید مدافع سلامت «قدرت تقی‌زاده» گفت: عرصه جهاد مدافعان سلامت نیز در امتداد بروز و ظهور فرهنگ ایثار و شهادت است. پس از دوران دفاع مقدس همچنان درهای شهادت در کشورمان باز ماند و در مسیر دفاع از حرم و دفاع از سلامت، افراد برگزیده و برجسته‌ای به شهادت رسیدند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان این سفر با حضور در یادمان شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
دکتر امیرحسین قاضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این سفر اظهار داشت: به عنوان خادم خانواده معظم شهدا به دنبال کاستن فاصله میان مدیران بنیاد و جامعه هدف هستیم و این رویه باید ادامه یافته و تقویت شود.
وی افزود: در شروع کار برای روشن شدن سطح و عمق خدمات به جامعه ایثارگری و مشکلات آنان ضروری است در محیط زندگی این عزیزان حضور یافته و کسب اطلاع دقیقی از وضعیت داشته باشیم. روز گذشته در استان البرز به حضور خانواده معظم شهدا رفتیم و امروز در شهرستان بهارستان میهمان این عزیزان هستیم و ان‌شاءالله در سراسر کشور به دیدار خانواده معظم شهدا خواهیم رفت.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان «تحول ساختاری»، «رسیدگی به همه مأموریت‌های قانونی»، «تربیت و کادر سازی» و «توجه به امور فرهنگی» را از اهداف و برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره جدید برشمرد.
لازم به ذکر است در این سفر محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی، عبدالله مرتضوی مدیرکل شهرستان‌های استان تهران و هادی تمهیدی فرماندار شهرستان بهارستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی کردند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
سلام علیکم
ضمن تقدیر وتشکر از ریاست بنیاد
از جناب آقای دکتر سوالی داشتم
آیا این جلسات رفتن و دیدن با جانبازان وایثارگران ثمره دارد یعنی مشکلات هم رسیدگی میشود یا فقط نشست و برخواست خواهد بود چیز عاید ایثارگران خواهد شد یا مثل روسای قبلی در کلام وظیفه خود می دانند مشکلات را حل کنن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi