شناسه خبر : 85568
یکشنبه 25 مهر 1400 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همزمان به آغاز هفته شکوهمند دفاع مقدس:

اردوی ویژه جانبازان نخاعی و ویلچری تهران برگزار شد

مراسم تجلیل از همسران جانبازان به اجرا درآمد و از طرف باشگاه "جانبازان شهید" هدایایی به ایشان اهداءگردید، ضمن اینکه برندگان مسابقات دارت جوایز و احکام خودرا دریافت کردند.

فاش نیوز - در آغاز هفته دفاع مقدس، به همت باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان شهید و با مساعدت معاونت فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران، اردوی فرهنگی ورزشی ویژه جانبازان عمدتا ورزشکار تهران در دهکده آرامش کردان کرج برگزار شد.

دراین اردوی ورزشی که از عصر روز چهارشنبه تا ظهر روز جمعه به صورت خانوادگی برگزار شد، تعداد 25 خانواده جانباز حضور داشتند و برنامه های متنوعی برای ایجاد نشاط و بالابردن روحیه جانبازان و خانواده شان ترتیب داده شده بود.

به گزارش خبرنگارما، در اولین برنامه که شامگاه روز چهارشنبه انجام شد، جانبازان حاضر در اردو هر یک به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و حضور خود در جبهه های نبردحق علیه باطل پرداختند که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

در روز دوم اردو، از ساعت 10 صبح مسابقه "پرتاب دارت" ویژه همسران و فرزندان انجام شد که مسابقه بین دختران و پسران جانبازان به تفکیک سِنی برگزار شد و برای فرزندان زیر ده سال نیز مسابقه پرتاب حلقه انجام شد که تعدادی از شرکت کنندگان حائز امتیاز بالایی گردیدند.

برپایه این گزارش، عصر روز چهارشنبه نیز مراسم تجلیل از همسران جانبازان به اجرا درآمد و از طرف باشگاه "جانبازان شهید" هدایایی به ایشان اهداءگردید، ضمن اینکه برندگان مسابقات دارت جوایز و احکام خودرا دریافت کردند.

برای توجه به نونهالان حاضر در این اردو و بالا بردن روحیه ورزشکاری این عزیزان نیز، به همه شرکت کنندگان در مسابقه پرتاب حلقه، جوایزی به همه آنها تقدیم شد.

برگزاری نمازجماعت ظهر و عصر و مغرب و عشا در طی برگزاری اردو، از نکات قابل توجهی بود که برای دیگر میهمانان دهکده آرامش جالب بنظر می رسید، ضمن اینکه در خلال برنامه تجلیل از همسران جانبازان، برادر جانباز نخاعی"سیدی" با لحن محزون و تاثیر گذار خود، با مداحی در رثای امام حسین علیه السلام، فضای حاکم بر اردو را بسیار معنوی کرد.

آخرین برنامه جمعیِ جانبازان ورزشکار و خانواده ایشان در این اردو، شامگاه پنجشنبه برگزار شد و طی آن به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگانی که با رشادت، ایمان و شجاعت خود آمنیت و آرامش را به جامه داده اند، با پخش شربت و شرینی، دورهمی خانوادگی جذابی رقم خورد که مورد توجه و رضایت جانبازان و خانواده آنها واقع شد.

اینستاگرام
آفرین بر شما که اینقدر فعال هستید.
میشه سرایط عضویت در باشگاه جانبازان شهیدو بگید تا بتونیم ماهم عضو بشیم؟
البته نه بخاطر اردو بخاطر ورزش کردن خودمون. چون واقعا دیگه از خونه موندن خسته شدیم.
آدرس باشگاه کجاست؟
همه چیز عالی بود.
دست برگزار کنندگان درد نکند
امیدوارم مسئولین مجتمع کردان یک فکر اساسی برای شیب های واحدها بکنند اصلا مناسب نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi