شناسه خبر : 85588
یکشنبه 04 مهر 1400 , 13:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد اردبیلی به شهادت رسید

جانباز۷۰ درصد، شهید «علی باباخانی» دراول مهر ۱۳۴۷ در خانواده ای متدین و باایمان متولد شد و بعد از آغاز تهاجم دشمن بعثی در قالب بسیجی به جبهه ها عزیمت کرد و در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۶۹ نیز در مناطق آلوده به عناصر ضدانقلاب در غرب کشور، حین دفع اشرار و معاندین در منطقه اشنویه به شدت مجروح و مدال ایثار و جانبازی را برگردن آویخته بود.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس"علی باباخانی" از جانبازان پارس آباد در استان اردبیل پس از عمری مجاهدت و تحمل آلام و درد ناشی از مجروحیت روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

پیکر جانباز شهید علی باباخانی امروز با رعایت موازین بهداشتی ناشی از کرونا، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، اقشار مختلف مردم قدرشناس، مسئولین اداری و نظامی و پرسنل بنیادشهید پارس آباد از مقابل میدان سپاه پاسداران تشییع و در گلزار شهدای وادی الرحمت این شهرستان در جوار هم رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

جانباز70 درصد، شهید «علی باباخانی» دراول مهر 1347 در خانواده ای متدین و باایمان متولد شد و بعد از آغاز تهاجم دشمن بعثی در قالب بسیجی به جبهه ها عزیمت کرد و در تاریخ 24 اردیبهشت ماه 1369 نیز در مناطق آلوده به عناصر ضدانقلاب در غرب کشور، حین دفع اشرار و معاندین در منطقه اشنویه به شدت مجروح و مدال ایثار و جانبازی را برگردن آویخته بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi