شناسه خبر : 85593
یکشنبه 04 مهر 1400 , 14:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفی راویان فتح و عکاسان جنگ در هفته دفاع مقدس

معرفی راویان فتح و عکاسان جنگ در هفته دفاع مقدس

فرهنگسرای سرو در هفته دفاع مقدس به معرفی راویان فتح و عکاسان جنگ در هفته دفاع مقدس در فضای مجازی می‌پردازد.

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، همزمان با هفته دفاع مقدس، فرهنگسرای سرو ویژه برنامه‌های متنوعی را برای پاسداشت شهدای دفاع مقدس و زنده نگه داشتن روحیه اثیار و شهادت برگزار می‌کند. در ذیل این برنامه‌ها معرفی شده‌است.

* روایتی متفاوت از همبستگی مسجد و جبهه در «یار مقدس»

«یار مقدس» ویژه برنامه فرهنگسرای سرو در هفته دفاع مقدس است که با هدف یادآوری همبستگی و وحدت بی‌نظیری که در آن ایام میان مردم حاکم بوده است، برگزار می‌شود. این برنامه به بازخوانی نقش محوری مساجد در هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد. «یار مقدس» با محوریت تولید پوستر و عکش نوشته بوده و فعالیت‌های مساجد در دوران 8 سال دفاع مقدس را بازخوانی می‌کند. این تولیدات در فضای مجازی منتشر می‌شود.

* دستاوردهای ارتش در نمایشگاهی به نمایش درمی‌آید

نمایشگاه کتاب و عکس دفاع مقدس همراه با ایستگاه رادیویی آن در اولین روز از هفته دفاع مقدس افتتاح شد. این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس میزبان علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت واقع در خیابان فاطمی، خیابان سیدخت پیاده رو سازمان مهندسی ارتش است. در این نمایشگاه دستاوردها و اقدامات تأمینی مهندسی ارتش در زمان جنگ در قالب پوستر و عکس در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

* معرفی راویان فتح و عکاسان جنگ

فرهنگسرای سرو در ویژه برنامه «راویان عشق» عکاسان و فعالان رسانه‌ای 8 سال دفاع مقدس را معرفی می‌کند. این برنامه در قالب فتوکلیپ در فضای مجازی منتشر می‌شود.

* بازخوانی «8 سال حماسه» در دفاع مقدس

دیگر برنامه فرهنگسرای سرو در هفته دفاع مقدس، مروری بر دستاوردهای 8 سال حماسه است. در این برنامه محورها و دستاوردهای مهمی در دفاع مقدس نظیر «اعتماد به نفس و خودباوری»، «شکوفایی استعداد و خلاقیت»، «رشد باورهای دینی»، «تولد تفکر بسیجی»، «حضور داوطلبانه‌ مردم در جبهه‌ها» در قالب ویدئوکلیپ تهیه و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

معرفی کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدس شامل سنگر علاف ها (مجموعه داستان) نوشته اکبر صحرایی، طوطی و تاول نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه و... تولید مجموعه استوری مرتبط با نقش زنان در جنگ و دفاع مقدس، برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی نظیر نمایشگاه عکس، کتاب، خاطره‌گویی و ... از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای سرو در هفته دفاع مقدس است.

علاقه برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های فرهنگی و هنری با شماره 88881879 تماس بگیرند.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi