شناسه خبر : 85594
یکشنبه 04 مهر 1400 , 14:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از پنج کتاب دفاع مقدس لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع)

رونمایی از پنج کتاب دفاع مقدس لشکر 10 سیدالشهدا(ع)+عکس

آئین رونمایی از پنج جلد کتاب دفاع مقدس با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)، خانواده معظم شهدا و جمعی از فرماندهان و بسیجیان برگزار شد.

آئین رونمایی از 5 جلد کتاب دفاع مقدس با حضور سردار اسدالله ناصح فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا(ع)، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)، خانواده معظم شهدا و جمعی از فرماندهان و بسیجیان برگزار شد.

در این مراسم کتاب های زیر رونمایی شدند:

کتاب رد پای یک مرد؛ زندگی نامه سراسر جهاد و مبارزه سردار شهید حاج احمد آجرلو فرمانده سپاه کرج و جانشین تیپ یکم ثارالله لشکر همیشه پیروز حضرت سیدالشهدا(ع) که در عملیات بیت المقدس 2 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کتاب عکس رخ مهتاب؛ زندگی نامه عارفانه و عاشقانه سردار شهید جواد رهبر دهقان فرمانده گروهان از گردان حضرت علی اکبر (ع) لشکر 10 حضرت سیدالشهدا(ع) که در عملیات غرور آفرین کربلای یک به فیض شهادت نائل شد.

کتاب شاگرد کلاس هشتم؛ زندگی نامه عارفانه نوجوان بسیجی چهارده ساله شهید سید علی رضا جوزی رزمنده تیپ حضرت زهرا(س) از لشکر سرافراز حضرت سیدالشهدا(ع) که در عملیات دفاع سراسری به درجه اعلای شهادت نائل شد.

کتاب گروهان والعادیات؛ نقش غواصان لشکر 10 حضرت سیدالشهدا(ع) در شکستن خط جزیره ام الرصاص در عملیات والفجر 8 که منجر به فتح شهر بندری فاو به دست رزمندگان اسلام شد.

کتاب یک آقا مهندس مهربان؛ این کتاب برای کودکان نوشته شده است که به بخشی از زندگی پرفراز و نشیب سردار شهید محسن وزوایی بنیانگذار لشکر 10 حضرت سیدالشهدا(ع) که در عملیات الی بیت المقدس به درجه والای شهادت نائل شد) رونمایی شد.

در پایان این مراسم از نویسندگان این کتاب‌ها و نیز جمعی از خانواده‌های معظم شهدای لشکر 10 و رزمندگان و جانبازان این لشکر تجلیل به عمل آمد.

دفاع مقدس , کتاب ,

دفاع مقدس , کتاب ,

دفاع مقدس , کتاب ,

دفاع مقدس , کتاب ,

دفاع مقدس , کتاب ,

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi