شناسه خبر : 85620
سه شنبه 06 مهر 1400 , 11:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد خرم آبادبه شهادت رسید

جانباز۷۰% محمدحسین عباس زاده معروف به "حاج کاکا"، که از جانبازان ۷۰ درصد خرم آباد دردوران پرشکوه دفاع مقدس بود روز گذشته به علت کهولت سن و عوارض ناشی از مجروحیت و جانبازی شربت شهادت را نوشید و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - همزمان با اربعین حسینی و بزرگداشت دلاورمردان رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، جانباز70 درصد "محمدحسین عباس زاده" پس از عمری مجاهدت و پایمردی بر ارزش های اسلام، انقلاب و ایران دعوت پرودرگارش را لبیک گفت و به شهادت رسید.

جانباز70% محمدحسین عباس زاده معروف به "حاج کاکا"، که از جانبازان ۷۰ درصد خرم آباد دردوران پرشکوه دفاع مقدس بود روز گذشته به علت کهولت سن و عوارض ناشی از مجروحیت و جانبازی شربت شهادت را نوشید و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

شهادت جانباز ۷۰ درصد لرستانی/ «حاج کاکا» آسمانی شد

شهادت جانباز ۷۰ درصد لرستانی/ «حاج کاکا» آسمانی شد

بنا بر این گزارش، جانباز شهید عباس زاده در دوران جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار اسلام، درمناطق مختلفی از جمله خرمشهر، سر پل ذهاب، جوانرود، سوسنگرد، پاوه و در مقابله با عناصر ضد انقلاب حزب دموکرات حضور داشت و فعالیت گسترده ای در جنگ با دشمن داشت. وی که برای سومین بار به سوسنگرد اعزام شده بود در تاریخ 16 بهمن‌ماه سال ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش خمپاره، از ناحیه هر دو پا بشدت مجروح شد و مدال ایثار و جانبازی را از آن خود کرد.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهیدِسعید، فردا چهارشنبه هفتم مهرماه تشییع و در گلزارشهدای صالحینِ خرم آباد در کنار دیگر شهیدان به خاک سپرده خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi