شناسه خبر : 85621
سه شنبه 06 مهر 1400 , 11:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زنگ ملی «ایثار و شهادت» نواخته شد

آیین زنگ ملی «ایثار و شهادت» با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

 

 آیین زنگ ملی ایثار و شهادت به مناسبت همزمانی هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه شاهد مبشر برگزار شد.

زنگ ملی «ایثار و شهادت» نواخته شد

در این مراسم سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، امیر نبی سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مجتبی باستان رئیس بسیج دانش‌آموزی، سرهنگ جاماسب بهمنیار رئیس بسیج فرهنگیان، سردار محمدحسین حمیدی فرمانده راهور پایتخت و چند تن از خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به وجود ۳۲۵ شهید فرهنگی و پنج هزار و ۲۰۶ شهید دانش‌آموز اظهار داشت: یکی از کارکرد‌های مهم آموزش و پرورش انتقال فرهنگ و ارزش‌ها به نسل‌های آینده است. دفاع مقدس دوره ۱۰ سال دفاع جانانه، حماسه، ایثار و ازخودگذشتگی یکی از بهترین منابع و سرچشمه‌های ارزشی ماست.

وی افزود: آموزش و پرورش انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کارهای خود قرار داده و برنامه‌های متعددی برای انجام هر چه بهتر آن تدوین کرده است که یکی از این برنامه‌ها توجه به راهیان نور بود تا دانش آموزان از نزدیک با دفاع مقدس آشنا شوند.

در بخشی از برنامه از خانواده چند تن از شهدای فرهنگی تجلیل و تقدیر به عمل آمد و از تمثال «محمدرسول رضایی» از شهدای شاخص دانش آموزی کشور رونمایی شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi