شناسه خبر : 85673
سه شنبه 13 مهر 1400 , 13:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا واکسن کرونای جانباز قطع نخاع را نزدند؟!

اگر به شما بگویند پزشک پر آوازه شهرتان، بیمار سرمازده رو به مرگی را پس از درمانی پرهزینه بی آنکه به تنش لباس گرمی کند، در سرمای زمستان از درمانگاه ترخیص کرده...

فاش نیوز - فصل اول: خدایا خودت ببین
اگر به شما بگویند پزشک پر آوازه شهرتان، بیمار سرمازده رو به مرگی را پس از درمانی پرهزینه بی آنکه به تنش لباس گرمی کند، در سرمای زمستان از درمانگاه ترخیص کرده است، درباره میزان تخصص، شعور و انسانیت او چه قضاوتی خواهید کرد؟

فصل دوم: خدایا کمک کن
اگر بدانید در همین شهر، جانباز 70 درصد قطع نخاعی که به دلیل ابتلا به کرونا و عوارض شدید پوستی و ریوی ناشی از آن تا پای مرگ رفته است، پس از چند ماه درمان پر هزینه در یکی از بیمارستان های فوق تخصصی خصوصی پایتخت (نام بیمارستان جهت پیگیری های احتمالی مسولا امر محفوظ است) به رغم اجازه پزشک معالج برای زدن واکسن کرونا، بدون واکسن ترخیص شده است.

حتی تقاضای مکرر جانباز مربوطه از کادر درمانی بیماستان و مسئولان بنیاد شهید برای زدن واکسن قبل از ترخیص به جایی نرسیده است، چه قضاوتی درباره آنان می کنید؟

فصل سوم: خدایا شکر
جانباز قصه ما دکتر "س. م. ح" از دانش آموختگان دانشگاه تهران و یکی از پژوهشگران حوزه علوم سیاسی کشور است. سرانجام پس از چند ماه درمان در شرایطی از بیمارستان فوق تخصصی «A» ترخیص شد که درخواست های مکرر وی از مسئولان بیمارستان و بنیاد شهید برای زدن واکسن قبل از خروج از بیمارستان بی پاسخ مانده بود.

چون خود نیز نمی توانست به دلیل دستور پزشک معالج زخم های کرونایی اش، تا چند ماه برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون از بستر و تخت برخیزد.
اما در اوج نگرانی جانباز «ح»، دوستان و خانواده اش از احتمال ابتلای مجدد این سرمایه ملی به کرونایی که خطر مرگ در پی داشت، در حالی که همگان ناامید از مسئولان درمانی و بنیاد شهید، دست دعا به آسمان داشتند. ناگهان معجزه خداوند به وقوع پیوست و واکسیناسیون فراگیر معلولان و ناتوانان در منزل فراهم شد.

فراهم شدن امکان تزریق واکسن در منزل
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: با ثبت نام در سامانه ثبت درخواست واکسیناسیون تیم تزریق واکسن در منزل حضور می یابد.
 علیرضا زالی افزود: با ایجاد امکان بیشتر تزریق واکسن در منازل، کسانی که امکان حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند می‌توانند با ثبت نام در سامانه ثبت درخواست واکسیناسیون به آدرس http://vaccine.sbmu.ac.ir تیم سیار تزریق واکسن به منازل خواهند رفت.
خدایا شکر

جانباز حمید راسخ

اینستاگرام
سلام . خیلی دلم گرفت از این ماجرا
خوب می فهمم چقدر درد دارد این رفتارها ...
اما یه سوال دارم ؟
جانباز معزز چه زمانی از کادر درمان خواستند واکسن بهش بزنند ؟
ایا اطلاع دارید تا مدتی مبتلایان به کرونا که خوب می شوند نمی توانند واکسن بزنند ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi