شناسه خبر : 85674
شنبه 10 مهر 1400 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دو جانباز۷۰% دفاع مقدس شهید شدند

در هفته دفاع مقدس که یادآور جانفشانی ها و شهادت و ایثار رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس می باشد، دو نفر از یادگاران جنگ تحمیلی، جانباز سیداحمد احمدزاده نوغانی و جانباز مسعود امینایی دعوت حق را لبیک گفتند و به شهادت رسیدند

فاش نیوز - جانباز گرانقدر 70 درصد "سیداحمد احمدزاده نوغانی" در سن 81 سالگی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به فرزند شهیدش "سیدعباس احمدزاده نوغانی" پیوست.
مراسم تشییع این جانباز شهید، صبح جمعه نهم مهرماه همراه با ادای احترام مسئولان، زائران و مجاوران امام رضا(ع) در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار و پیکر مطهر این شهید پس از طواف و اقامه نماز در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در گلزار شهدای بهشت رضای مشهد مقدس در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.
جانباز گرانقدر 70 درصد «سیداحمد احمدزاده نوغانی» سال 1319 متولد شد و سال 1360 در غرب کشور توسط نیروهای بعث عراق به مقام جانبازی نائل آمد.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «احمدزاده نوغانی» آسمانی شد

 شهید «سیدعباس احمدزاده نوغانی» سال 1344 در مشهد چشم به جهان گشود و سال  1362 در منطقه عملیاتی فکه به مقام رفیع شهادت نائل آمد..
 
***

بنا بر همین گزارش جانباز  70 درصد "مسعود امینایی" نیز پس از 33 سال تحمل درد ناشی از دوران دفاع مقدس به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید بزرگوار پس از تشییع بر دستان همرزمان سال‌های دفاع مقدس و اقامه نماز، در بهشت زهرای جاده جوپاری کرمان به خاک سپرده شد.

جانباز شهید مسعود امینایی سال 1367 بر اثر اصابت ترکش‌ مجروح شد  پس از 33 سال تحمل درد و مجروحیت ناشی از دوران دفاع مقدس در ایام اربعین حسینی (ع) به کاروان شهدا پیوست.

اینستاگرام
رفتن لاله های زخمی دردناکه
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل الفرجهم
روحش شاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi