شناسه خبر : 85766
چهارشنبه 14 مهر 1400 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«از آسمان» روایت جلوه‌هایی از ارتباط شهدا با امام هشتم (ع)

خورشیدی‌فر از پخش قسمت جدید برنامه «از آسمان» خبر داد و گفت: خاطراتی از شهدای دفاع‌ مقدس و مدافع حرم در خصوص امام هشتم (ع) در «از آسمان» روایت می‌شود.

روایت جلوه‌هایی از ارتباط شهدا با امام هشتم در «از آسمان»«امیر خورشیدی‌فرد» کارگردان و تهیه کننده برنامه‌ی تلویزیونی «از آسمان» در گفت‌وگویی اظهار داشت: هم‌زمان با سالروز غمبار شهادت حضرت امام رضا علیه‌السلام، «از آسمان» جلوه‌هایی از ارتباط شهدا با امام هشتم را روایت می‌کند.

به‌ گفته تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی هدف از نگاه رسانه‌ای به این موضوع، مستند کردن ارادت و اعتقاد رزمنده‌ها به حضرت ثامن الائمه علیه‌السلام و توسل و تمسک به ایشان در زندگی فردی، اجتماعی و نظامی است.

خورشیدی‌فرد در ادامه افزود: روایت تازه از آسمان رنگ و بوی امام رضایی داشته و به ذکر خاطراتی از شهدای دفاع‌ مقدس و مدافع حرم از جمله جواد کوهساری، مصطفی عارفی و حسین محرابی می‌پردازد.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به سیره رفتاری و اخلاقی شهدا می‌توانند این برنامه را روز پنج‌شنبه پانزدهم مهر حوالی ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه از شبک دوم سیما تماشا کنند.

کارگردان و تهیه کننده برنامه‌ی تلویزیونی «از آسمان» خاطرنشان کرد: از آسمان تنها برنامه مستمر حوزه ایثار، جهاد و شهادت رسانه ملی به‌حساب می‌آید که بیست‌ و یکمین سال فعالیتش را پشت‌ سر می‌گذارد.

خورشیدی‌فر گفت: این مستند تلویزیونی به‌همت گروه معارف اسلامی شبکه دوم و سعید سلیمانی، مرتضی اعطاسی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء تولید و پخش می‌شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi