شناسه خبر : 85811
شنبه 17 مهر 1400 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشتغال فرزندان جدی‌ترین مشکل ایثارگری است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جدی‌ترین مشکل کنونی جامعه ایثارگری، اشتغال فرزندان آن‌ها است که باید برای حل آن تدبیری کرد، گفت: با رفع مساله اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری، بخش زیادی از مسائل و دغدغه‌های این قشر برطرف می‌شود.

 

اشتغال فرزندان جدی‌ترین مشکل کنونی جامعه ایثارگری استسیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امروز در بازدید از آسایشگاه جانبازان قطع نخاع امام خمینی (ره) مشهد با بیان اینکه جدی‌ترین مشکل کنونی جامعه ایثارگری، اشتغال فرزندان آن‌ها است که باید برای حل آن تدبیری کرد، اظهار داشت: با رفع مساله اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری، بخش زیادی از مسائل و دغدغه‌های این قشر برطرف می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص شهدای مرزبانی یادآور شد: به‌دنبال توسعه ارائه خدمات الکترونیک به جامعه ایثارگری هستیم، هر چند موضوع شهادت مرزبانان به نظر کمیسیون احراز شهادت بستگی دارد، اما فرایند ارائه خدمات الکترونیکی، فعالیت‌ها و خدمات بهتر و سریع‌تر می‌شود، این روند برای جامعه شهدا و ایثارگران مرزبان نیز اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مجموعه‌ای در بنیاد برای حسابرسی بخش‌های مالی این نهاد، عنوان کرد: استان‌هایی که جمعیت بیشتری دارند در مجموع جامعه هدف خود خدمات بیشتری دریافت می‌کنند.

گفتنی است؛ در آسایشگاه جانبازان قطع نخاع امام خمینی (ره) ۱۴۰ جانباز قطع نخاعی به صورت بستری شبانه‌روزی و دریافت خدمات سرپایی خدمات دریافت می‌کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi