شناسه خبر : 85827
شنبه 17 مهر 1400 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدیددکترزالی از مرکز جامع توانبخشی ایثار بقیة‌الله (عج)

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، روز چهارشنبه 14 مهر ماه میزبان رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی در مرکز جامع توانبخشی ایثار بقیة‌الله (عج) بود.
 
بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از مرکز جامع توانبخشی ایثار بقیة‌الله (عج)

در این بازدید حجت‌اله‌ امانی مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار ضمن خیرمقدم به شرح مختصری از فعالیت‌های مرکز جامع ایثار بقیةالله (عج) پرداخت و این مرکز را الگویی برای تمامی مراکز توانبخشی موسسه‌های ایثار سراسر کشور دانست.
وی افزود: با توجه به اینکه اعضای جامعه‌ معزز ایثارگری در حال ورود به دوره‌ کهولت سن‌ هستند بهره‌برداری به صورت کامل از این مراکز از اولویت‌های خدمت به ایثارگران است.
دکتر علیرضا زالی رئیس ستاد کرونای تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با تأکید بر لزوم توجه در حوزه‌ توانبخشی به ویژه برای جانبازان و ایثارگران، گفت: با گسترش چنین مراکزی در کشور باید الگوبرداری و بومی‌سازی‌های دقیقی نسبت به نمونه‌های موفق تمامی دنیا داشته باشیم.
وی سپس برای توسعه‌ همکاری بین دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی و بنیاد شهید و امور ایثارگران با رویکرد ایجاد ارتباطی پیوسته و سیستماتیک گروه‌هایی نظیر طب‌ فیزیکی، روانشناسی بالینی و متخصصان قطع نخاع در مراکز توانبخشی ایثار، اعلام آمادگی کرد و این مراکز را بستری درمانی، پژوهشی و آموزشی که نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی جانبازان و ایثارگران ایفا می‌کند اعلام کرد.
این بازدید با همراهی و سخنان دکتر عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر حیدری، مدیر مرکز ایثار بقیة‌الله (عج)، دکتر عابدینی، مدیر روابط عمومی موسسه‌ ایثار، دکتر جزی زاده کریمی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی و جمعی از جانبازان انجام شد.
در پایان این بازدید دکتر علیرضا زالی طبق آیین مرکز جامع ایثار بقیة‌الله (عج)، یک اصله نهال میوه به یاد شهید مدافع سلامت دکتر «شیرین روحانی‌راد» غرس کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi