شناسه خبر : 85836
یکشنبه 18 مهر 1400 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید شهردار تهران از مرکز جامع ایثار بقیة‌الله (عج)

شهردار تهران در راستای همکاری و همراهی شهرداری تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران، از مرکز جامع ایثار بقیة‌الله (عج) بازدید کرد.
 
بازدید شهردار تهران از مرکز جامع ایثار بقیة‌الله (عج)  
 دکتر علیرضا زاکانی، شهردار تهران در راستای همکاری و همراهی شهرداری تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران، جهت مانع‌زدایی و پشتیبانی شهرداری، از مرکز جامع ایثار بقیةالله (عج) بازدید کرد و ضمن ابراز امیدواری همکاری با بنیاد گفت: یکی از مشاورین ارشد شهرداری مامور رسیدگی به مطالبات جانبازان و ایثارگران خواهد شد تا دغدغه‌های ایشان به حداقل ممکن برسد. 
شهردار تهران در این بازدید خاطرنشان کرد: ایجاد و در اختیار گذاشتن خدمات شهری، ورزش و سلامت، مسائل فرهنگی، تفریح و نشاط و اشتغال از ضروری‌ترین نکته‌هایی است که شهرداری تهران به آن نگاه ویژه‌ای خواهد داشت و منجر خواهد شد تا سروقامتان عرصه‌ ایثار و شهادت دارای آسودگی قابل قبولی شوند.
حجت‌اله‌امانی، مدیرعامل موسسه‌ ایثار نیز در این بازدید ضمن خوش‌آمدگویی به شهردار تهران و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع)، گزارشی از امکانات موسسه‌ ایثار در شهر تهران ارائه کرد و از مرکز جامع ایثار بقیة‌الله(عج) به عنوان نمونه‌ای پیشرو برای تمامی مراکز توانبخشی کشور یاد کرد.
مدیرعامل موسسه‌ ایثار، تصریح کرد: با توجه به آن که نشاط روحی و جسمی جانبازان از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است و شخص دکتر زاکانی جانباز عرصه‌ هشت سال دفاع مقدس هستند، خواستار همکاری‌های لازم شهرداری تهران پیرامون مجوزهای اداری و تجهیز خدمات ورزشی برای مراکز ایثار هستیم.
در این بازدید که با حضور جامعه ایثارگری برگزار شد، جمعی از جانبازان بصیر، قطع عضو و نخاعی در فضایی صمیمانه، به نمایندگی از شبکه‌ ملی ایثارگران، دغدغه‌های شهروندی و مطالبات شهری جامعه‌ جانبازان و ایثارگران را از جمله کارت تردد، فضاسازی شهری جهت آمد و شد، زیست‌پذیری شهری، امکانات ورزشی‌ و فرهنگی، اجرای طرح‌های عقب‌مانده و پاسداشت مقام جانبازی و ایثارگری را مطرح کردند.
در پایان این بازدید با حضور محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری، تاجیک، مشاور شهردار تهران، حیدری، مدیر مرکز ایثار بقیة‌الله(عج) و عابدینی، مدیر روابط‌ عمومی موسسه‌ ایثار مراسم سالروز عزاداری شهادت امام رضا (ع) با مداحی یکی از جانبازان بصیر، برگزار شد و  زاکانی، شهردار تهران طبق آیین مرکز جامع ایثار بقیة‌الله(عج)، یک اصله نهال میوه به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، غرس کرد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi