شناسه خبر : 85901
چهارشنبه 21 مهر 1400 , 15:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ثبت نام جاماندگان ایثارگر سهام عدالت به امسال می‌رسد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از پیگیری ثبت نام جا ماندگان از سهام عدالت برای سال جاری خبر داد...

فاش نیوز - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از پیگیری ثبت نام جا ماندگان از سهام عدالت برای سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی اقتصادی با اشاره به لزوم ثبت نام جاماندگان سهام عدالت از جمله ایثارگران، بهزیستی و کمیته امداد اظهار داشت: در حال حاضر منتظر اعلام نظر سازمان برنامه و بودجه هستیم.

  نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در اواخر دولت دوازدهم، کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور وقت این موضوع را متذکر شدیم، اما متاسفانه با وجود وعده و وعیدهای دولت، اجرایی نشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم یادآور شد:

 پس از انتخابات خرداد ماه و انتخاب آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب، لزوم توجه دولت به طرح ثبت نام جاماندگان سهام عدالت برای اقشار آسیب پذیر ایثارگر، کمیته امداد و بهزیستی را به مسئولان دولت متذکر شدیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

 در این چهارچوب نامه‌ای به آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم ارسال و ایشان پس از موافقت با موضوع آن را به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داد که در حال حاضر طبق آخرین پیگیری‌ها و با توجه به نزدیک شدن به زمان ارائه لایحه بودجه سال 1401 همچنان منتظر پاسخ آنها به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هستیم.

* معرفی

اینستاگرام
باسلام خدمت تمامی نمایندگان مجلس محترم وگرامی ومسیولینی بزرگوار اینجانب علی عباس پوراذر رزمنده هستم وهم جزو دهک ۲پایین جامعه وسرپرست ۲مریض تا کنون هم سهام عدالت نگرفتم ممنونم باتشگر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi