شناسه خبر : 85910
چهارشنبه 21 مهر 1400 , 17:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرایی شدن فرمان رهبری در خصوص پویش «تبیین حقایق»

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از اجرایی شدن فرمان جهادی مقام معظم رهبری در خصوص «نهضت تبیین» توسط نخبگان شاهد و ایثارگر خبر داد.

عادل مهری مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به صدور فرمان جهادی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) در پایان مراسم عزاداری اربعین حسینی (ع) در خصوص «نهضت تبیین» اظهار داشت: در راستای اجرایی کردن فرمان مقام عظمای ولایت، مرکز دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر نشست مشترک نخبگان شاهـد و ایثارگر با قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با عنوان «نقش نخبگان شاهد و ایثارگر در پویش جهادی تبیین حقایق» و همچنین دیدار روسای کارگروه‌های نخبگان با ایشان با حضور مسئولان، اساتید و صاحب‌نظران را در دستور کار دارد.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در خصوص آمار نخبگان و تشکل‌های عضو این مرکز گفت: مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر تعداد ۹ هزار نفر از نخبگان، سرآمدان و پیشتازان و تعداد ۱۱۵ تشکل شاهد و ایثارگر را در سراسر کشور تحت پوشـش دارد و بـا توجه به نقش و جایگـاه ویژه نخبگان شاهـد و ایثارگر در روند رو به رشد و تعالی جامعه و حرکت سازنده و جهادی ایشان در پیشبرد اهداف عالیه کشور و بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی‌های این عزیزان در برون‌رفت از مشکلات جامعه و اجرای فرامین معظم له این امر کلید خورده است.

وی افزود: در راستای اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری، پوستر فراخوان «پویش جهادی تبیین حقایق» جهت طرح موضوع و اطلاع‌رسانی به نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر سراسر کشور به‌منظور ارائه پیشنهاد و ایده نخبگانی طراحی و تهیه و برای تمام استان‌ها نیز ارسال شد.

مهری خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال پیشنهاد و ایده‌های نخبگان روز پنج‌شنبه ۱۳ آبان مصادف با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است. اعلام اسامی نفرات برگزیده استانی به مرکز دانش‌پژوهان روز چهارشنبه مورخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ و مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برگزیده و اهدای جوایز روز یکشنبه مورخ ۲۳ آبان ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به سخنان کلیدی رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «با انتشار افکار صحیح در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه جهاد کنید» گفت: منظور از افکار صحیح، مطالعه کافی، تفکر و تعقل و تحلیل و جمع‌بندی و جهاد نیز با نظم و برنامه‌ریزی، تسلط بر سواد رسانه‌ای و آشنایی با فنون رسانه‌ای سایرین محقق می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: امید است با توجه به توانمندی‌ها و تجربیاتی که نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در حوزه‌های گوناگون علمی، پژوهشی و مطالعاتی دارند بتوانیم مقدمات استفاده از ظرفیت‌های ایشان و نیز توان علمی، مدیریتی و فکری نخبگان جامعه شاهد و ایثارگر را در جامعه فراهم آوریم.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi