شناسه خبر : 85911
چهارشنبه 21 مهر 1400 , 17:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازگشایی موزه دفاع مقدس جهت بازدید عمومی

همزمان با شیوع کرونا و دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کووید-۱۹ مبنی بر تعطیلی اماکن تفریحی نظیر موزه، سینما و اماکنی از این قبیل، در خصوص بازدید عموم مردم از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز محدودیت‌هایی اعمال شد.

اما با شروع واکسیناسیون عمومی و به موازات آن کاهش آمار فوتی‌ها و مبتلایان به کرونا، با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا برخی از پروتکل‌های بهداشتی نیز کمرنگ شدند که در این میان ممنوعیت‌ها مبنی بر بازدید عموم از موزه‌ها برداشته شد.

در همین راستا از روز شنبه ۲۵ مهر در‌های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به روی عموم باز می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از آن، به صورت گروهی و فردی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کنند.

به همین منظور مراجعه‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://iranrhdm.ir و انتخاب گزینه خرید بلیط نسبت به تهیه آن اقدام کنند. سقف تعیین شده برای بازدید گروهی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ۲۰ نفر است.

علاوه بر اینکه در محیط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از آثار مربوط به جنگ و مواردی نظیر دریاچه هورالعظیم و آب‌نما استفاده شده که بازدید از آن‌ها برای عموم رایگان است، این موزه شامل موزه‌های متعددی می‌شود که حتی در دوران اوج شیوع کرونا و محدودیت رفت‌وآمدها، تعدادی از آنها، از جمله موزه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی افتتاح شدند.

با وجود بسته بودن موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دوران اوج شیوع کرونا، افزون بر اینکه علاقمندان خواستار بازدید از تالار‌های هفت‌گانه بودند، با توجه به افتتاح موزه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، درخواست‌ها مبنی بر دیدار از این موزه نیز افزایش پیدا کرده، لذا انتظار می‌رود که با توجه رفع محدودیت‌ها مبنی بر بازدید از آن، این بخش موزه بیش از سایر موزه‌ها مورد توجه علاقمندان قرار بگیرد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، می‌توانند با شماره ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی ۸۱۰ و ۸۱۱ تماس بگیرند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi