شناسه خبر : 85927
پنجشنبه 22 مهر 1400 , 18:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمدید زمان درخواست نقل‌ و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، از تمدید زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

تمدید زمان درخواست نقل‌ و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره‌کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با توجه به تقاضای برخی از دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه نقل و انتقالات نشده‌اند، زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ورودی جدید تا تاریخ ۲۶ مهرماه تمدید شد.

همچنین دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر ورودی‌های قبل که در مهلت تعیین شده قبلی موفق به ثبت نام نشده‌اند، در روز‌های ۲۷ و ۲۸ مهرماه مجاز به ثبت‌نام در سامانه انتقال خواهند بود. این مهلت ثبت‌نام، برای آخرین بار بوده و به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

در این اطلاعیه آمده است: دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید لازم است پس از ثبت‌نام در دانشگاه مبداء و دریافت شماره دانشجویی تا ۲۶ مهرماه از طریق سامانه انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت به آدرس shahedtransmission.behdasht.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات براساس شرایط و ضوابط و اولویت‌های ایثارگری بررسی و نتیجه بررسی انتقال ورودی سال‌های قبل و ورودی‌های جدید به طور هم‌زمان از طریق سامانه در نیمه نخست به دانشگاه مبداء و مقصد اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi