شناسه خبر : 85943
شنبه 24 مهر 1400 , 10:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دو جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به شهادت رسیدند

دو تن ازجانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس"جلال معصومی" و "حسین شکری" پس از عمری مجاهدت و ایثار به شهادت رسیدند.

فاش نیوز - دو تن ازجانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس"جلال معصومی" و "حسین شکری" پس از عمری مجاهدت و ایثار به شهادت رسیدند.
جانباز 70 درصد جلال معصومی از جانبازان استان فارس و از یادگاران دوران دفاع مقدس پس از ۳۶ سال مجاهدت و صبوری و تحمل درد ناشی از جانبازی، دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید بزرگوار روزپنج‌شنبه ۲۲ مهرماه ساعت ۱۰ صبح از مقابل حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) به سمت دارالرحمه شیراز تشییع و در گلزار مطهر شهدا به خاک سپرده شد.
شهید جلال معصومی ۲۲ اسفندماه سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی ابوغریب عراق از ناحیه کمر به مقام جانبازی نائل آمده بود.

همچنین بنا بر گزارش دیگر، جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس استان همدان حسین شکری نیز بالاخره پس از ۳۹ سال تحمل آلام جراحات ناشی از مجروحیت و جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به کاروان شهدا ملحق شد.

پیکر پاک این شهیدِ سعید با حضور خانواده، جمعی از مسئولان استانی و شماری از ایثارگران و جانبازان تشییع و در گلزار شهدای همدان، در کنار دیگر همرزمانش آرام گرفت.

جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «حسین شکری» به یاران شهیدش پیوست
شهید حسین شکری سال ۱۳۳۰ در شهر زنجان متولد شد و درسال ۱۳۶۱ در منطقه دیوانداره در درگیری با عوامل ضد انقلاب کومله و دمکرات از ناحیه چشم مجروح و مدال جانبازی را از آن خود کرده بود.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi