شناسه خبر : 85946
شنبه 24 مهر 1400 , 10:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اردوی فرهنگی و تفریحی جانبازان مدافع حرم برگزار شد

اردوی فرهنگی و تفریحی 35 نفر از خانواده‌های معظم جانبازان مدافع حرم استان‌های قزوین، تهران، شهرستان‌های استان تهران، اصفهان، قم و کرمانشاه به مدت سه روز در کردان کرج برگزار شد.
 
اردوی فرهنگی و تفریحی خانواده‌های معظم جانبازان مدافع حرم برگزار شد

 اردوی فرهنگی و تفریحی جانبازان مدافع حرم از چهارشنبه 21 الی جمعه 23 مهرماه به مدت 3 روز با هدف توجه به نقش مؤثر آموزش و آگاهی‌بخشی و تمرکز بر استحکام و نشاط و سلامت معنوی خانواده‌های معزز ایثارگران و به‌منظور افزایش نرخ نشاط و شادکامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی با حضور 35 نفر از خانواده‌های جانبازان مدافع حرم استان‌های قزوین، تهران، شهرستان‌های استان تهران، اصفهان، قم و کرمانشاه در اردوگاه تفریحی و فرهنگی ایثار واقع در کردان کرج برگزار شد.
سید مستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم افتتاحیه این اردو با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و آرزوی سلامتی برای تمامی ایثارگران و خانواده‌های بزرگوار آنان هدف از برگزاری اردو را نشاط و تامین اوقات فراغت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بیان کرد و گفت: در برگزاری این اردو تلاش شده تا با برگزاری برنامه‌های متنوع و خوب بتوانیم در راستای نشاط و تامین اوقات فراغت خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر قدم برداریم.
وی در ادامه تصریح کرد: یکی از خاصیت‌های برگزاری این اردو این است که دوران رزمی که شما جانبازان در کنار یکدیگر بودید یادآوری می‌شود و خاصیت دیگر آن این است که شما در کنار خانواده فرصت پیدا می‌کنید تا بیشتر هم دیگر را پیدا کنید و همچنین باردیگر در آن مسیری که قدم گذاشتید با یکدیگر تجدید میثاق کنید.
مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدا رفتند و ما وظیفه داریم راه آن‌ها را ادامه دهیم گفت: ان‌شاءالله بتوانیم در کنار هم فرزندانی تربیت کنیم که حافظ میراث گرانقدری باشند که شهدا پایه‌های آن را محکم کردند تا ما بتوانیم به آن تکیه کنیم.
حسینی افزود: امیدواریم شما بتوانید نسلی انقلابی، پرشور، توانمند، مومن و الهام بخش برای آینده انقلاب اسلامی ایران تربیت کنید.
گفتنی است برگزاری کلاس نشاط و شادکامی پایدار با تدریس دکتر مودی، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط گروه فرهنگی و جهادی مبشران برای کودکان مدافع حرم، قایق‌سواری، تیراندازی، مسابقات ورزشی و فرهنگی و بازدید از باغ وحش از برنامه‌های اجرا شده در این اردو بود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi