شناسه خبر : 85981
شنبه 24 مهر 1400 , 18:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست حمایت دادستان محترم کشور از گروه های جهادی

دادستان محترم کل کشور

فرمانده محترم نیروی انتظامی سردار سرتیپ پاسدار جناب آقای حسین اشتری

وزیر محترم کشور و فرمانده ستاد مقابله با کرونا جناب آقای وحیدی

وزیر محترم بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی جناب آقای دکتر عین اللهی

با سلام و احترام به استحضار می رساند در طی فعالیت های جهادی حقیر و دوستانم در حوزه یاری رساندن و خدمات جهادی مردمی رایگان، اخیرا پلیس فرودگاه های کشور از ارسال هدایا و کمک های رایگان مردمی جلوگیری کرده و ضمن ارجاع موضوع به سازمان غذا و دارو و دادستانی بندر عباس، اظهار می کند برای ادامه رساندن کمک ها و هدایای مردمی که تماما در حجم بسیار پایین و کاملا ایرانی می باشند، می بایست ما شرکت پخش تاسیس کنیم!
از کلیه بزرگواران دریافت کننده این یادداشت درخواست دارم ضمن دستور به همکاری با حقیر، از ادامه این روند نامناسب جلوگیری نمایند.
خاطر نشان می شود رساندن کالا و امکانات ضروری رایگان ایرانی به بیوت معظم شهدا، ایثارگران و همه مستضعفین و نیازمندان در هیچ کجای قانون نیاز به اخذ مجوز نداشته و ندارد و اینکه برخی آقایان مخالفت جدی خود را با کار جهادی و فی سبیل الله این طور بروز می دهند جای تامل دارد.
از دادستان محترم کشور تقاضا دارم ضمن ورود به قضیه و دستور به دادستان های مراکز استان ها، در صورت احراز موارد اینگونه، با گروه های مردمی و خودجوش همکاری شود.
از فرمانده محترم ناجا درخواست دارم ضمن عزل رئیس پلیس فرودگاه های کشور، با تمامی عاملین این کارشکنی، خصوصا افرادی که در رده های بالای این پلیس اقدام به فحاشی و زدن حقیر و ممانعت از کار جهادی شدند برخورد نماید.
از فرمانده محترم ستاد مقابله با کرونا درخواست دارم ضمن دستور به استانداران کشور، کارگروه ویژه کمک به گروه های مردمی را در استان ها دایر نماید.
از وزیر محترم بهداشت درخواست دارم با مسببین مقابله با گروه های جهادی در سازمان غذا و دارو برخورد شود و اجازه ادامه کار به آنها داده نشود.
با احترام
قل انما اعظم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی
گروه فرادی و یک نفره جهادی
عباس کرمی
بیست و یکم مهرماه سال 1400 شمسی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi