شناسه خبر : 85985
یکشنبه 25 مهر 1400 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دو تن دیگر از جانبازان ۷۰درصد آسمانی شدند

جانبازان" محمد محمدی" و "محمد خمبری" از جانبازان جنگ تحمیلی کشورمان بخاطر آلام ناشی از مجروحیت و جانبازی و تحمل زخم به یادگار مانده از دوران پرافتخار دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفتند و به مقام عظمای شهادت نائل آمدند.

فاش نیوز - جانبازان" محمد محمدی" و "محمد خمبری" از جانبازان جنگ تحمیلی کشورمان بخاطر آلام ناشی از مجروحیت و جانبازی و تحمل زخم به یادگار مانده از دوران پرافتخار دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفتند و به مقام عظمای شهادت نائل آمدند.

جانباز 70 درصد دفاع مقدس "محمد محمدی" بعد از عمری مجاهدت و پایداری بر ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب و کشورش، به سرانجامی نیک دست یافت و به مقام عظمای شهادت نائل آمد.

جانباز محمد محمدی بخاطر آلام ناشی از مجروحیت و جانبازی و تحمل زخم به یادگار مانده از دوران پرافتخار جنگ تحمیلی بر اثر شدت جراحات و ایست قلبی عصر روز گذشته 24 مهرماه در سن 52 سالگی به آرزوی دیرینه اش رسید و شربت گوارای شهادت را سرکشید.
بنا بر این گزارش پیکر پاک و رنج کشیده این جانباز فداکار، صبح امروز یکشنبه 25 مهر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و کرونایی، با حضور خانواده، دوستان و همرزمان و مسئولین از میدان شهدای شهرستان تربت‌حیدریه تا میدان مرکزی تشییع و در گلزار شهدای بهشت عسکری این شهرستان در جوار دیگر شهدا آرام خواهد گرفت.

جانباز گرانقدر 70 درصد «محمدی» به یاران شهیدش پیوست
جانباز شهید محمد محمدی (فرزند یاسین) در سال 1348 در تربت حیدریه چشم به جهان گشود و در سال 1361 در منطقه عملیاتی سومار از ناحیه جمجمه و پای راست مجروح و مدال ایثار و جانبازی را بر سینه خود داشت.

 

در خبری دیگر، همچنین "محمد خمبری"جانباز ۷۰ درصد دوران پرشکوه دفاع‌مقدس از شهرستان کلاله استان گلستان نیز بر اثرعوارض ناشی از مجروحیت در جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «محمد خمبری» به یاران شهیدش پیوست

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدِ سعید نیز فردا دوشنبه ۲6 مهرماه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با حضور یثارگران و جانبازان، مسئولین محلی و خانواده مکرم شهید برگزار می شود.

این جانباز فداکار و ایثارگر(محمد خمبری فرزند شیردل) در تاریخ 12 اردیبهشت 1330 دیده به جهان گشود و در تاریخ 13 آذر 1365 بر اثر اصابت ترکش از ناحیه چشم، شکم و دست راست مجروح و به افتخار جانبازی نائل آمده بود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi