شناسه خبر : 85987
یکشنبه 25 مهر 1400 , 08:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی مشکلات ایثارگران استان مازندران

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با 6 نفر از ایثارگران استان مازندران به گفت‌وگو پرداخت.
 
دیدار ویدئو کنفرانسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان مازندران

 دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز سه‌شنبه 20 مهرماه در این نشست پس از استماع مطالبات و درخواست‌های ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان پرداخت.
وی ارتباط تصویری از طریق ویدئوکنفرانس با ایثارگران را اتفاق مثبتی ارزیابی کرد و افزود: استفاده از این روش برای ارتباط مستقیم با عزیزان ایثارگر روش بسیار خوبی است، به‌خصوص در حال حاضر که به دلیل بیماری کرونا امکان تجمع و دیدارهای چهره به چهره محدودتر از گذشته شده است می‌توان از این روش برای ارتباط با ایثارگران استفاده کرد.
معاون رئیس‌جمهور افزود: دیدار از طریق ویدئوکنفرانس با ایثارگران استان‌ها از برنامه‌های همیشگی خواهد بود و در آینده به شکل مستمر ادامه می‌یابد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر لزوم حل مشکل مسکن ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران علاوه بر پیگیری‌های قانونی برای تامین زمین و وام ساخت مسکن باید به سمت خانه‌دار شدن تمام ایثارگران گام بردارد.
قاضی‌زاده هاشمی همچنین بر لزوم افزایش نظارت بر کیفیت خدمات‌رسانی بیمه تکمیلی درمان به ایثارگران، تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها و تفویض اختیار به ادارات کل استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌منظور حل مشکلات ایثارگران در محل سکونت خود تأکید کرد.
در این جلسه که با حضور محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الاسلام جواد یوسف‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران برگزار شد، آقایان سید ابوالقاسم عبدالله پور آزاده و جانباز 60 درصد، جابر شیرزادی جانباز 70 درصد، عباس اسدی جانباز 70 درصد، محمد سرپرست جانباز 5 درصد و خانم‌ها سمیه محمدزاده فرزند شهید و سیما گل‌آقا زاده همسر شهید از طریق ویدئوکنفرانس به طرح دغدغه‌ها و مسائل خود پرداختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi