شناسه خبر : 86012
دوشنبه 26 مهر 1400 , 09:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت مشاور امور ایثارگران فرمانده سپاه

سردار جانباز «حسین صفری» جانباز ۷۰ درصد، مشاور امور ایثارگران فرمانده سپاه به شهدا پیوست...

فاش نیوز - سردار جانباز «حسین صفری» جانباز ۷۰ درصد، مشاور امور ایثارگران فرمانده سپاه به شهدا پیوست.

  جانباز ۷۰ درصد سردار شهید حاج «حسین صفری»، جانباز دو چشم و دو پا قطع بود که جز خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به موضوع دیگری نمی‌اندیشید و بسیاری از مشکلات بزرگ جامعه‌ی ایثارگری کشور را پیگیری و مرتفع می کرد.

  وی رئیس هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران، مشاور امور ایثارگران فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشاور امور ایثارگران رئیس سازمان برنامه و بودجه و از اعضای تاثیرگذار و دغدغه‌مند شبکه ملی ایثارگران بود.

به این مناسبت رئیس انجمن جانبازان نخاعی و شبکه ملی ایثارگران، پیام تسلیتی صادر کرده است:

 انالله و اناالیه راجعون؛ هنوز چند ساعتی از مراسم تشییع و خاکسپاری فرزند والامقام شهید حمید رضایی عضو هیئت مدیره شبکه ملی ایثارگران کشور (به علت ابتلاء به کرونا) نگذشته است که دوباره شبکه ملی ایثارگران کشور در غم سخت و تأسف بار از دست دادن رئیس هیئت مدیره شبکه ملی ایثارگران و مدیر عامل انجمن راست قامتان داغدار شد.

سردار سرافراز جانباز گرانقدر حاج حسین صفری آسمانی شد و به هم رزمان شهیدش پیوست.

 این شهید بزرگوار با تحمل سخت‌ترین عوارض ناشی از مجروحیت، با افتخار و اقتدار سال‌های متمادی، به عنوان مشاور ایثارگران فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران در دوره های مختلف تا کنون، خستگی ناپذیر، پر توان و پرتلاش پیگیر مسائل و مشکلات خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران در جهت احقاق حقوق به حق آنان لحظه‌ای از پای ننشست.

این جانباز شهید همچنین مشاور ایثارگران رییس سابق سازمان برنامه و بودجه کشور بود. خدمات، زحمات تاثیر گذار، مفید و موثر ایشان ماندگار خواهد بود و از خاطره ها پاک نمی‌شود.

بدین وسیله عروج ملکوتی و شهادت این عزیز را به جامعه بزرگ ایثارگران کشور تبریک و تسلیت عرض می نماییم از خداوند متعال رحمت و مغفرت واسعه و علو درجات متعالی را خواستاریم.

برای بازماندگان،جانبازان، دوستان و آشنایان صبر و اجر جمیل مسلت می‌نماییم.

ان شاءالله بر سر سفره آقا حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام میهمان و متنعم باشند.

حسین اسرافیلی (رئیس شبکه ملی ایثارگران کشور و مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی کشور)

اینستاگرام
با تسلیت. شهادت برادر مخلص. ومومن وپاک. جناب آقاى صفری را به محضر خانواده گرامیشان تبریک وتسلیت باد انشاالله با سرور سالار شهیدان اباعبدالله (ع)مشحور گردد خوش بحالش به آرزی خود رسید ما را هم شفاعت کن مومن صالح.
حیف که ایثارگران بزرگترین حامی و پشتیبان خود را دیگر ندارند. زبان گویا و اطلاعات جامع این شهید سرمایه بزرگی برای دفاع از حقوق ایثارگران بود.
تسلیت شهادت سردارصفری مدافع حقوق رزمندگان معسربودندمن همیشه به دفترایشان تماس میگرفتم چقدرمهربان بودصحبت من بادقت گوش میکردندبه خوبی ایشان پاسخ میدادندباهمه رزمندگان باشهیدصفری تماس داشتندخیلی سردارمردمی بودندعاشق ولایت بودند
بله برادرم. جگر من دارد می‌سوزد با من هم همینطور بودند. خیلی دلسوز، مهربان و پیگیر بودند. روحشان شاد شهید بزرگوار. انشا الله سرسفره امام حسین(ع) بنشینند و شفاعتمان کنند.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

استواری و عظمت جانبازان که پس از جان‌فشانی بی‌ادعا در عرصه مبارزه با خصم با زخمی بر پیکر و رنجی خاموش در پس صلابت آسمانی، عمری بسته لب از شِکوِه، تجلی شوکت ایثار را به نظاره نهاده‌اند، ‌شُکوه را شرمنده می‌سازد.

خبر شهادت جانباز صبور و فقید حاج حسین صفری پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تألم و تاثر فراوان شد. این جانباز سرافراز پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سالها درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

اینجانب ضایعه وارده را به خانواده محترم ایشان و به تمام جامعه ایثارگری که ایشان زحمات فراوانی در جهت رفاه حال این عزیزان نمودن تسلیت و تهنیت گفته و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.
حاج محمد حسین بویری منجی جانباز 70 درصد
خبر‌ها شهادت ایشان به گوش بنده رسید خیلی دلم سوخت.
خیلی زحمت کشیدند برای اشتغال بنده واصلا"محافظه کارنبودند دراین زمینه. شماره آقای امانی را به بنده دادند. آقای امانی جواب نمی‌داد چندین بار تماس گرفتم جواب ندادند و آخر پیام دادم به ایشان(حجت الله امانی) که به من گفتند آزمون استخدامی شرکت کن. آزمونی درآن سال درکار نبود من فقط میخواستم نامه ای که ازبنیاد شهید به اداره ای برده بودم برای اشتغال ترتیب اثر بدهند من نیروی پیمانکار بودم و داشتند تعدیل نیرو می‌کردند موقعیت طوری بود که سردار صفری هرروز پیگیر بودند و با بنده تماس می‌گرفتند. ولی قسمتم نشد آنجا بمانم و کارکنم و تعدیل شدم. چیزی که از سردار صفری دردلم و ذهنم ماند دلسوزی، فداکاری، پیگیری و محبت بود. روحشان شاد ومحشور با مولا امام حسین(ع)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi