شناسه خبر : 86036
سه شنبه 27 مهر 1400 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام مشاور امورجانبازان بنیاد درپی شهادت جانباز صفری

سردار حاج حسین صفری که در اوج جوانی و با رشادت و از خودگذشتگی های بی بدیل به فیض جانبازی از ناحیه دو چشم و دو پا نائل آمده بود، بعد از پایان جنگ تحمیلی نیز همچنان بر همان عهدی که بسته بود ایستاد و...

فاش نیوز -  مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جانبازان با صدور پیامی، عروج سردار جانباز شهید، حاج حسین صفری را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام جانباز مصطفی پرکره به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما
خبر شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام  و جانباز ۷۰ درصد، موجی از تألم خاطر و ناراحتی را در بین جامعه معظم ایثارگران به وجود آورد؛ هرچند که شهادت آرزوی دیرینه همه مقلدان حضرت روح الله است.
سردار حاج حسین صفری که در اوج جوانی و با رشادت و از خودگذشتگی های بی بدیل به فیض جانبازی از ناحیه دو چشم و دو پا نائل آمده بود، بعد از پایان جنگ تحمیلی نیز همچنان بر همان عهدی که بسته بود ایستاد و بر مقاومت در برابر ظلم و استکبار تاکید لسانی و عملی داشت.
این اسوه و نماد ماندگار ایثار و شهادت، در زمان بروز فتنه های مختلف از ۷۸تا ۸۸ هم رشادت ها و مواضع جانانه ای را در دفاع از ولایت از خود به منصه ظهور رساند تا مفهوم «دفاع همچنان باقیست» را متجلی نماید.
و سر انجام، در شامگاه یکشنبه، 25 آبان ۱۴۰۰ به آرزوی خود که پیوستن به کاروان شهد بود، رسید.
اینجانب نیز به نمایندگی از جانبازان و جامعه ایثارگران کشور، شهادت این نماد جهاد و مقاومت را به محضر حضرت ولی عصر عج، نایب بر حقشان، حضرت امام خامنه ای و همه مجاهدان و پاسداران اسلام در اقصی نقاط عالم تبریک و تسلیت عرض می کنم.

مصطفی پرکره
مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جانبازان

اینستاگرام
سلام قهرمان دلاور حاج حسین عزیز روحت قرین رحمت الهی به زحمت هایی که برای ما جانبازان کشید دید ارج می نهیم تو خود درد کشیده بودی قدر برادر را برادر مرده می‌داند قدر چمن را بلبل افسرده می‌داند روحت شاد ویادت گرامی باد تا ابد مدیون تو برادر عزیز هستیم نصرالله دهقان جانباز ۷۰٪از استان خوزستان شهرستان بهبهان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi