شناسه خبر : 86048
سه شنبه 04 آبان 1400 , 13:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کارت ایثارگری کجا صادر می شود

 پدرم ۸ ماه در منطقه عملیاتی جنوب در گردان ۱۴۵ تیپ ۹۲ زرهی اهواز حضور داشت. سوال من این است که برای دریافت کارت ایثارگری باید به کجا مراجعه کرد؟ لطفا  بنده راهنمایی کنید.

- برای دریافت کارت ایثارگری با به همراه داشتن کارت ملی و سایر مدارک حضور در جنگ تحمیلی باید به امور ایثارگران ارتش واقع در  کوی لشکر 92 زرهی اهواز و در شهرستان ها به امور ایثارگران مراجعه کنید.

 

سلام خدمت پرسنل عزیز فاش نیوز ببخشید مزاحمتون شدم. برادرم  در سال ۶۵ در حین ماموریت سپاه در جاده اهواز خرمشهر شهید شد و در سال ۹۴با پیگیری چندین ساله مرحوم پدرم و بقیه اعضای خانواده بالاخره از سپاه ولیعصر کمیسیون ۱۳۴ گرفتند و شهادت نتیجه کمیسیون بود.

اما از وقتی که پرونده کامل شده تاکنون آقای... نمی گذارد پرونده پیش آقای "ش" و از آنجا به بنیاد برود. از سپاه هم به ما اطلاع دادند که ایشان پرونده را شخصا در دست گرفته است و متاسفانه ایثارگران تهران اجازه ملاقات حضوری را به ما نمی دهد. این آقا هم از وضعیت موجود سوء استفاده کرده است. تو را به خدا به ما کمک کنید.

- بنظر میرسد تنها راه حل رفع این معظل تقاضای ملاقات حضوری با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران است. در غیر این صورت موضوع را از طریق سایر مراجع قانونی باید پیگیری کنید.

اینستاگرام
سلام
سربازی که دوران سربازی خود را در دوران دفاع مقدس در پایگاه شکاری بوشهر سپری کرده و هم اکنون در قید حیات نیست.... می تواند کارت ایثار بگیرد؟
فرزندان و همسر ایشان می توانند از مزایای این کارت استفاده کنند؟
مزایایی کارت چیه
من پدرم از سال ۶۰تا ۶۲درجبهه درلشکر ۹۲زرهی اهواز خدمت کرده تمامی مدارکاشو گم کرده ولی از اهواز یک نامه گرفته که گفتن ۸۳روز در خدمت حضور داشته باید از کجا پیگیری کرد واسه باقی خدمتش
باسلام دوستان عزیزپدرم ازسال۶۱تا۶۳به مدت۲۴ماه جبهه بودوکارت ایثارگری هم دریافت کرده متاسفانه ازاین کارت ایثارگری مزایایی ندیدم مزایایی این کارت چیست
گرفتن کارد ایثارگری ام که در هفت در جبهه هشت سال دفاع مقدس راپیدا کنم راهنمایی کنید متشکرم
باسلام سی و سه سال جنگ ازکذشت اما ما چیز از کارت ایثارگری ندیدیم
مدارک رو تحویل محل خدمت خود که مرکز ١۶ امام حسن عسری اهواز هست دادم، اما ثبت سامانه نشد و مفقود کردند
لطفا چنانچه امکان ثبت نام غیر حضوری هست بفرمائید
ممنون‌می شوم
سلام یازده ماه شده کارت جدید هوشمند فرم تاید را امضاکردم چرا نمی رسد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi