شناسه خبر : 86056
سه شنبه 27 مهر 1400 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید کیانی: به رهنمود‌های امام عمل کنید

شهید الله‌یار کیانی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «امام امت را تنها نگذارید و رهنمود‌های ایشان را صددرصد قبول و به آن عمل کنید.»

 

شهید الله‌یار کیانی: به رهنمود‌های امام عمل کنید

شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید الله‌یار کیانی

«بسم الله الرحمن الرحیم

و الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص

خداوند دوست دارد کسانی را که در راهش می‌جنگند با صف‌های منظم و قامت‌های فولادین و استوار

وصیتم به مردم حزب‌الله و شهیدپرورمان است که امام امت را تنها نگذارید و رهنمود‌های ایشان را صددرصد قبول و به آن عمل کنید، چون این امام بزرگوار خیلی حق به گردن ما دارد و او بود که ما را به این سعادت دعوت کرد.

وصیت دیگرم به برادران حزب‌الله و مسلمانان روستایمان است که جبهه و جنگ را ترک نکنید و مسئله جهاد که از اهم واجبات است از یاد نبرید که امام امت می‌فرماید؛ بجنگید تا وقتی که فتنه از روی زمین محو شود؛ و آخرین وصیتم به خانواده مان است که قوانین اسلام را مو به مو اجرا کنید در شهادت من ناراحتی به خود راه ندهید، چون راهی را انتخاب کرده‌ام که سعادتم در آن بوده است.

پدر و مادر بزرگوارم شما خیلی حق بر گردن من دارید از شما می‌خواهم حلالم کنید، از خواهران و برادرم نیز خواهش دارم اخلاق اسلامی را رعایت کنند و مرا حلال نمایند.

اهل خانواده و اقوام و خویشان باید صابر باشد، چون منافقان از خدا بی‌خبر از ناراحتی شما خوشحال می‌شوند، از حضرت زینب (س) درس بگیرید با اینکه ۷۲ نفر از برادران و اهل بیت و همراهانش را شهید کردند صبر پیشه کرد و در آخر با سرافرازی پیام آن خون‌های پاک را رساند؛ پس نتیجه می‌گیریم که ما باید یا حسینی بایستیم و یا زینبی.

در آخر از تمام مردم حزب‌الله و خانواده‌مان می‌خواهم که مرا به بزرگی خود حلال کنند و اگر نافرمانی از من دیده‌اند حتماً ببخشند.»

منبع: فارس

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi