شناسه خبر : 86071
چهارشنبه 28 مهر 1400 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دستور ویژه رئیس‌ بنیاد شهیددرموردخودسوزی فرزند شهید

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی بروز حادثه اقدام به خودسوزی یکی از فرزندان معزز شهدا، دستور ویژه‌ای به منظور پیگیری سریع موضوع و اعزام نماینده‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد را صادر کرد.
 
دستور ویژه رئیس‌  بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری خودسوزی فرزند شهید در یاسوج

 دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این دستور بر پیگیری و رسیدگی جدی به موضوع و بررسی چگونگی و علل بروز حادثه و گزارش آن تأکید کرده است.
در پی دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست به همراه مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت پیگیری موضوع به یاسوج اعزام شدند.
سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رابطه گفت: صبح روز جاری سه‌شنبه ۲۷ مهرماه یکی از ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور پیگیری درخواست خود به استانداری این استان مراجعه کرده است که مسئولین استانداری این ایثارگر را به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع می‌دهند.
وی افزود: این ایثارگر پس از مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بار اول اقدام به خودکشی می‌کند که با تلاش و سرعت عمل همکاران از بروز آسیب‌ به این فرد جلوگیری می‌شود اما در ادامه ایثارگر مورد نظر پس از خروج از محوطه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مجدداً اقدام به خودسوزی کرده است که متأسفانه در پی این اقدام دچار سوختگی شدید می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در انتها گفت: این فرزند شهید به‌سرعت به بیمارستان منتقل شده است و در حال حاضر اقدامات درمانی برای وی در حال اجراست که امیدواریم شاهد بهبود و سلامتی ایشان باشیم.

منبع: ایثار
اینستاگرام
شما کلاه نداشته تان را بلالتر بگذارید فرزندان شهدا وقتی میبینند بالاترین سرمایه خود را داد ه اند وومسئولین نامحترم برخون همان شهدا سوار برکرسی ریاست به کوچکترین حق همان فرزند شهید توجه ندارند یک سری به سازمانها وادارات دولتی بزنید وستم وبی مدیریتی بعضی مسئولان را ببینید وقتی از انجام حق وحقوق قانونی فرزند شهید طفره میروند ببینید با بقیه مردم چه رفتاری دارند فرزندان شهدا جز محجوبترین وکمت توقعترین اقشار جامعه هستند فرزندان شهدا حقشان را بیشتر نمیخواهند وقتی انجام نمیشود از جوش دلشان این کار را انجام میدهند چرا باید بنیاد شهید اینقدر کوتاهی کند که به خودسوزی جانباز وفرزند شهید موکول شود آقایان کلاه خودتان را بلاتر بگذارید . ما هم به همین مرحله رسیدیم اما از درون خرد شدیم هرچند اعتقادمان این نیست چون خودکشی بزرگترین گناه است یعنی ناامید شدن از درگاه خدا واین مقصر آن مسئولان هستند وبنیاد شهید چه بسا که با انجام کمترین کار از این کار جلوگیری میکردید گناه خودکشی فرزند شهید دراصل برگردن شماست همه سازمانها شده پ وپ وپ افسوس .فقط کلاهتان را بالتر بگذارید و باد به قبقب بندازید .
سلام درخصوص اقدام به خودسوزی فرزند شهید چند نکته اهمیت دارد
1. فرزند شهید دنبال حق وحقوق قانونی خود بوده است
2. به عالی ترین مقام استانی استانداری مراجعه کرده وبا نامه به بنیاد شهید استان ارجاع شده اما متاسفانه در آنجا مورد بی مهری وبی احترامی قرار گرفته که درد همه ایثارگران است که دستگاه متولی خدمتشان به آنها بی مهری میکنددر مقابل حق وحقوقشان بی توجه است .
3. مردم عادی وسایر سازمانها احترام ایثارگران را دارند .
4. جالیب ترین قسمت آن این است که مقصرین این قضیه که شخص استاندار مدیرکل بنیاد و مسئولین قضایی که خود مقصر وقوع اینچنین رفتارهایی هستند برای بقیه مسئولین که دستشان بسته است تهدید ارائه میدهند. درپایان باید گفت این عزیزان که حال داعیه حمایت دارند وشعار وامصیبتا سرداده اند .جناب برو ببین آیا هنوز در طریق حیدر کراری ای عزیز ........
این فرزند شهید حق دارد چون بی عدالتی زیاد است مانند بی عدالتی در تبدیل وضعیت جانبازان
آقای دکتر قاضی زاده ، ریاست بنیاد شهید
با عرض سلام ، با پوزش اگر از لفظ ریاست (محترم) استفاده نکرده ام ، چون عده ای از مخاطبان از این ادبیات دلخوشی ندارند ، بگذریم ...
آقای قاضی زاده ، دستور شما در پیگیری علت خودسوزی فرزند شهید ، به نوعی نوشداروی پس از مرگ سهراب است . چرا که در همین سایت فرزندان شهید بسیاری گله دارند که به درخواست آنان توجهی نمی شود و سرانجام آن مشاهده چنین اخباری تلخ است .
وقتی خود بنده بعنوان یکی از هزاران جانباز ، نسبت به کوتاهی در امور درمانی ، اعتراض می کنم ، آب از آب تکان نمی خورد و پس از آن اگر دست به اعتراض فیزیکی یا خشونتی شوم ، سوژه رسانه ها می شود و شک نداشته باشید رسانه هائی مانند بی بی سی یا صدای فارسی آمریکا و ... آن را با رنگ و لعاب پوشش می دهند که ببینید این دولت با بازماندگان جنگ خود چه می کند !
آقای ریاست بنیاد ، ایثارگران هرگز علاقه ای ندارند سوژه رسانه های معاضد نظام باشند ، چون در زمان دفاع مقدس ، وفاداری خود را به نظام را با دادن سلامتی خود و عزیزترین اعضای خانواده خود دادند ، حالا چطور راضی می شوند به صلابت و مصلحت نظام ، ضربه بزنند !
آقای رئیس مقام شما خیلی خطیر است ، شما باید به هزاران خانواده ایثارگر که توقع آنان مورد بی توجهی قرار گرفته پاسخ دهید ، این از اختیارات شما است ، بنده درمقامی نیستم که اختیارات شما را یاد آوری کنم ، بلکه شما بعنوان نماینده قشر ایثارگران ، باید از حق ما ایثارگران ، دفاع کنید .
آیا پرداخت هزینه داروئی بنده که اگر مصرف نکنم قادر به یک خواب عجب در عفرب هم نیستم ، توقع نا بجائیست ! خودتان قضاوت بفرمائید بعنوان یک دکتر نه ریاست بنیاد !
حالا فرزند شهیدی خودسوزی کرده ، علتش هم نیامده ! انگار ... چی بگیم ، نگیم بهتره ...!
والسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi