شناسه خبر : 86074
چهارشنبه 28 مهر 1400 , 09:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خیز هوانیروز ارتش به سوی تولید بالگرد

امیر سرتیپ قربانی با اشاره به ایجاد قابلیت‌های فریب موشکی بر روی بالگردهای هوانیروز ارتش، گفت: هوانیروز به سوی تولید بالگرد در حال حرکت است.

 

هوانیروزامیر سرتیپ «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگویی در خصوص نوآوری‌ها و دستاوردهای هوانیروز، اظهار داشت: هوانیروز به همت متخصصان داخلی امروز از گلوگاه‌های ساخت قطعات گذر کرده و به سمت تولید بالگرد در حال حرکت است.

وی با اشاره به دستاوردهای هوانیروز در حوزه‌های مختلف، گفت: امروز بالگردهای ما قابلیت اجرای عملیات اعم از تیراندازی و هلی‌برن در شب را دارند و همچنین در حوزه‌های مختلف جنگ الکترونیک و فناوری‌های موشکی مجهز به موشک‌های هوشمند و نقطه‌زن با برد مناسب هستند.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اینکه امروز بالگردهای ما نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی را پشت سر گذاشته‌اند، افزود: تمامی عملیات‌های هوایی و زمینی را در سطح منطقه و فرامنطقه رصد می‌کنیم و در خصوص نبردهای آینده نیز نیازسنجی و  آینده‌نگری را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به افزایش قابلیت‌های پدافندی بالگردهای هوانیروز از ایجاد قابلیت‌های فریب موشکی (چف (Chaff) و فلر (Flare)) بر روی بالگردهای هوانیروز خبر داد و عنوان کرد: با تکیه بر توانمندی‌های بومی، به آنچه که در عرصه یک نبرد تمام‌عیار نیاز بالگردهای ما باشد، اعم از سامانه‌های ایجاد اختلال راداری، رادارگریزی و سایر امور دست یافته‌ایم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi