شناسه خبر : 86079
چهارشنبه 28 مهر 1400 , 10:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توسط جمعی از جانبازان ورزشکار تهران:

رییس سابق بنیادشهید مورد تقدیر قرار گرفت

خدمت به شما و ایثارگران از بهترین لحظات عمر مدیریتی ام بود و باتوجه به شناختی که از آقای دکتر قاضی زاده هاشمی دارم، انشاالله با پیگیری های ایشان و حمایت دولت، مشکلات جامعه ایثارگران کمتر بشود.

فاش نیوز - روز گذشته با حضور در جمع تعدادی از جانبازان ورزشکار تهرانی، رییس سابق بنیادشهید و امور ایثارگران، مورد تقدیر قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، به دعوت باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان شهید، مهندس سعید اوحدی رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه دکتر باقری مشاور عالی بنیادشهید عصر روز گذشته در محل تمرین جمعی از جانبازان نخاعی و قطع عضو حاضر شد و ضمن پوشیدن پیراهن ورزشی اهدایی، با تنی چند از جانبازان ویلچری مسابقه تنیس روی میز داد.

در این برنامه مفرح و دیدنی، که به خاطر ملاحظات بهداشتی و کرونایی با حضور تعداد کمی از جانبازان برگزار شد، مهندس اوحدی به بیان خاطراتی از دوران اسارت و توصیه هایی که مرحوم ابوترابی فرد به اسرای دربند رژیم بعث عراق داشت اشاره کرد و گفت: مرحوم ابوترابی همیشه به برادران آزاده در اردوگاههای عراق توصیه می کرد که ورزش، مطالعه و عبادت را همیشه مدنظر داشته باشند تا عامل آزادگی و بالندگی در دوران سخت و پرفشار اسارت داشته باشند تا بتوانند در برابر شکنجه و فشارهای نیروهای بعثی مقاومت داشته باشند.

رییس سابق بنیادشهید در ادامه با بیان اینکه خدمت به شما و ایثارگران از بهترین لحظات عمر مدیریتی ام بود افزود: باتوجه به شناختی که از آقای دکتر قاضی زاده هاشمی دارم، انشاالله با پیگیری های ایشان و حمایت دولت، مشکلات جامعه ایثارگران کمتر بشود.

در پایان این برنامه، با اهدای لوح و هدایای ورزشی از مهندس سعید اوحدی، به عنوان آزاده، جانباز، برادر شهید و رییس بنیادشهید به خاطر ایثار و فداکاری در دوران اسارت و تلاش و کوشش وی در حل و فصل و پیگیری مطالبات ایثارگران تقدیر بعمل آمد.

اینستاگرام
سلام رئیس بسیارخوبی را ازماگرفتند
این کار دولت بخشودنی نیست
هرکه رسیدگی کنه وحق جانباز رو بده ،وبا گشاده دستی کار کنه قبولی ندارن وجاشو تغییر میدن ،
دوران دهقان کمسیونها بهتر بود .
مدت عمر ریاست آقای اوحدی دربنیادشهیدوامورایثارگران کوتاه بود.
اما مفید.
متشکریم.
سلام علیکم. انصافا آقای مهندس سعیداوحدی مسئولی متعهد و ایثارگر و عملگرا بودند.آرزومیکردم دردولت سیزدهم ایشان درهمان بنیادشهید ابقاءمیشدند زیرادرمدت کوتاه مسئولیتشان منشاءخدمات ارزشمندی دربنیادشهیدبودند.امیدواریم ازوجودایشان دراین دولت استفاده شود.سلامتی وعزتمندی حاج آقااوحدی راازخداوندمتعال خواستاریم.
مهندس اوحدی بی نظیر ، عالی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi