شناسه خبر : 86292
چهارشنبه 26 آبان 1400 , 11:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقال وام بشرط موافقت وراث

مادر اینجانب همسر شهید است که در ازدواج دوم همسر جانباز ۳۵درصد شده است و جانباز در سال ۸۳ فوت می‌کند ایشان هم اکنون دو ایثارگری تحت عنوان همسر شهید و همسر جانبازمتوفی دارد.

از پرونده شهید وام مسکن دریافت نموده استا آیا می تواند از طریق پرونده جانباز نیز همزمان و بدون تسویه وام قبلی وام مسکن دریافت نماید؟  آیا با موافقت ورثه جانباز متوفی می‌شود وام مسکن را به نام یکی از فرزندان یا ورثه انتقال داد که اجحافی در حق فرزندان جانباز نشود؟

-  بر اساس قوانین اداری و رویه بنیاد شهید و امور ایثارگران اعطای دو وام مسکن با یک کد ملی خلاف مقررات است. اما در این مورد استثنائاتی در نهادهای حمایتی وجود دارد و این مورد یکی از این استثنائات است. اما در مورد سایر وام ها ممکن است امکان پذیر باشد. .در مورد موافقت با انتقال وام بشرط موافقت تمامی ورثه منع قانونی وجود ندارد.

اینستاگرام
سلام
چگونه و از چه طریقی می‌شود نسبت به بهره مندی از اینگونه استثنائات و روال قانونی کار اقدام کرد یعنی چگونه و از کجا باید شروع کرد؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi