شناسه خبر : 86390
سه شنبه 11 آبان 1400 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نه زنی نه دختری نه پولی!

نادر - در جزیره مجنون در عملیات خیبر با رمز یا رسول الله مجروح شیمیایی شدم. در والفجر هشت دوبار شیمیایی شدم. و بعد دو روز عملیات و خط شکستن بعد خواندن نماز صبح استراحت جزئی کردم. وقتی بیدار شدم صبحانه آماده بود و کسی نبود. زود صبحانه آلوده را خوردم و بیرون که رفتم دیدم همه ماسک وبادگیر پوشیدند وشیمیایی زدند وچون ۱۷سالم بود به عقب اعزام شدم.

۲۴ ماه حقوق نگرفتم و تنها دختری که برام مانده بود هزینه دانشگاه را تا لیسانس خودم دادم و همسرش مهندس عمران بود. در راه ویزیتوری تصادف وچهار روز مانده بود به عروسی فوت شد و همسرم تازه بخاطر سرطان مرد. دو دخترم قبلا فوت کرده بود.

الان با پنج برادر جانباز من و دخترم بیکار ومستاجرهستم یعنی جانباز حالت اشتغال ازکارافتاده کلی که چند ساله حقوق ازطرف بنیاد شهید به ما می دهند و درآمد دیگری نداریم. لازمه بگویند و همه را راحت بکنم. وقتی مجروح یا شهید شدید تعاون به لشکر و لشکر به سپاه وبسیج و بعد به بنیاد شهید وبعد به آموزش وپرورش وبه مدرسه وبعد خانواده اعلام می کنند.

پس معوقه و هزینه تحصیل و استخدام و...هزاران مورد طلب داریم نمیدهند و مثل. مرده دختر و پدر ماتم زدیم.

اینستاگرام
با عرض سلام ( اگر چه عنوان این مطلب در ابن جا نیست)
اما چرا نه بنیاد و نه بانک دی و سایت فاش نیوز در باره پرداخت سود سهام بانک دی به ( سهام داران) جانبازان و خانواده شهدا و... اطلاع ذسانی نمی کند. که اخبار به طور ناقص از سایت های خبری مختلف اطلاع رسانی شود.
برای اینکه:
سودی در میان نیست که پولی به کسی بدهند

همیکه ضرروزیان بانک دی رت رسانه ای نمیکنند خودش جای شکر دارد.
1384 سهام بانک دی خریدم. 85هزارتومان آن سال. تا الان یکریال سود ندادند.
براساس نرخ تورم همان 85هزارتومان من چقدر میشود؟!!

بانک دی حق ایثارگران را پایمال ونابود کرد.
حالا فاش نیوز چه کاری از دستش برمیاد؟!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi