شناسه خبر : 86548
دوشنبه 17 آبان 1400 , 10:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در عمل برای رزمندگان هیچ!

محمد رضا طاهری تبار- بنده سال اول دبیرستان تازه شروع کردم که به جبهه رفتم هنوز تازه از جبهه امدم که درسم را بخوانم که امام دستور داد واجب است به جبهه برویم رفتم خودم را به پایگاه محل معرفی کردم گفتند نیاز فوری داریم همین امروز اعزام شوید.

 با درخواست من جهت خداحافظی با دو روز تاخیر به فرودگاه هاشمی نژاد رفتیم ولی چون خط هوایی مشکل ایجاد شده بود به علت ازدحام رزمندگان روز بعد در ظل تابستان به جبهه جنوب اعزام شدیم و من بیسیم چی فرمانده گردان بودم.

 اعزام ما ۴۵ روز بود که ۲۰ روز بعد از قطعنامه است تا آخرین روز در خط مقدم در فکه عراقی های  اسیر میگرفتن و ما در خط انها نفوذ پیدا می کردیم و شهید و زخمی داشتیم.

اکنون که انقلاب در دستان بعضا افراد بدون درد و سواد افتاده و خودشان در محرکه نبوده اند، اکنون تصمیماتی می گیرند که رزمندگان مخلص را مورد آسیب قرار می دهند. ۲۸۰ نماینده در مجلس ولی در عمل هیچ.

اینستاگرام
سلام‌برشهدا
سلام بر شهدا
سلام‌خدابردلیرمردان‌خطشکن لشگر۵۷‌حضرت‌ابوالفظل‌‌ع‌لرستان‌که‌کوهای‌سربه‌فلک کشیده حاج عمران‌وسلیمانیه‌ودربندیخان‌ عراق‌تسخیر خوددراوردن‌ودشمن‌بعثی‌رابهت‌زده کردن‌ومرحبابرغیرت جوانان‌دلیرایران‌زمین‌که جانانه جنگیدن وجان شیرینشان‌راهدیه‌ اقتداروسربلندی‌وطن‌کردن‌ وسلام‌برهمرزمان جانبازم‌ که ستارهای‌درخشانی‌میدرخشند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi