شناسه خبر : 86557
دوشنبه 17 آبان 1400 , 15:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پنج نکته از هزاران

علی گل‌محمدی (جانباز شیمیایی ۸سال دفاع مقدس) - 1 - با وجودی که می بایست یک اعتماد دوسویه میان بنیادشهید و جانبازان حاکم باشد، متاسفانه دیواری بلند از بی اعتمادی از سوی بنیادشهید نسبت به جانباز کشیده شده که نمونه بارز آن جانبازی است که برای گرفتن مسکن به بنیاد شهید مراجعه می کند و با آن که هیچ مدرکی دال بر گرفتن مسکن از او در سیستم بنیاد ثبت نشده (تنها یک وام بوده که تسویه شده)، بنیاد با استعلام از وزارت مسکن و شهرسازی، قضیه را پیگیری می کند و جواب باز هم منفی است و پیگیری مجدد بنیاد و  تکرار این پیگیری با مکاتبه و.... یعنی بی اعتمادی به جانباز و تسری این بی اعتمادی به سازمان های دیگر.

2 - با جمع شدن دفترچه درمانی مشکلات بسیاری برای جانبازان بوجود آمده که متاسفانه اکثر داروخانه ها به بهانه نبود دارو از دادن آن امتناع می کنند و یا نرخ آن را آزاد محاسبه می نمایند.(برای نمونه نام داروخانه در پایگاه خبری فاش نیوز محفوظ است)
بحث خودرو جانباز  موضوع دیگری است که از سوی نماینده این مجمع مطرح شد.

3 - پیشنهاد ما به رئیس پیشین بنیاد شهید و پس از آن به آقای قاضی زاده هاشمی این است که با معرفی جانبازان به شرکت‌های سازنده خودرو، اعم از ایران خودرو و سایپا، خودرو با قیمت کارخانه در اختیار جانبازان قرار دهند.

4 - با وجود که مشکلات جسمی و روانی بسیاری که همسران جانبازان در زندگی با متحمل می شوند، متاسفانه جامعه نیز بی مهری های بسیاری در حق آنانروا می دارد برای نمونه، همسران جانبازی که علاوه بر وطیفه خانه داری، برای امرار معاش شاغل نیز هستد، پس از ادامه تحصیل در مقطع کاردانی و سپس کارشناسی، در عوض اینکه ارایه مدرک، افزایش حقوقشان را در پی داشته باشد، سازمان مربوطه به بهانه ناپیوسته بودن مدرک، از پذیرش مدرک کارشناسی آنان امتناع می ورزد. آیا این است کرامت همسر یک جانباز که با کوهی از مشکلات مانده و زندگی را ادامه داده است؟

5 - ما از پایگاه خبری فاش نیوز که همواره زبان گویای جامعه ایثارگری بخصوص جانبازان است تقاضا داریم تا مشکلات و خواسته های ما و خانواده هایمان را به گوش مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برسانند و پیگیر مطالباتمان باشند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi