شناسه خبر : 86673
دوشنبه 24 آبان 1400 , 08:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور «حاج حسن» برای جنگ صهیونیست‌ها

پدر موشکی-30|حضور «حاج حسن» برای جنگ صهیونیست‌ها/ «نابودی اسرائیل» با موشک‌های «دانشمند برجسته سپاه»

شاید حاج حسن امروز کنار ما نباشد اما تفکرات، اندیشه‌ها و اقدامات ایشان همچنان در ذهن رزمندگان قرار دارد و هرکدام از آنها خواسته ایشان را محقق خواهند کرد.

 «بازدارندگی»، یکی از مهم‌ترین عوامل جلوگیری از جنگ علیه ملت‌هاست، این عامل علاوه بر اینکه باعث اقتدار کشورها می‌شود، دست عوامل بیگانه برای حمله و دست‌اندازی را بسته نگه می‌دارد

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها دشمنان این مرز و بوم را به «کنج رینگ» برده، بلکه تمام نقشه‌های آنها را نیز نقش بر آب کرده است و باعث استیصال و هراس آنها شده است. این اقتدار با عوامل مختلفی توسط ایرانیان به دشمنان ثابت شده است که می‌توان به شهادت شهید حججی و سایر رزمندگان اشاره کرد که در پی آن محل تجمع تروریست‌های داعش توسط موشک‌های جمهوری اسلامی ایران مورد اصابت قرار گرفت، موشک‌هایی که حتی پس از طی کردن کیلومترها دقیقاً همان جایی فرود آمدند که محل جلسات تروریست‌ها بوده است و حتی سانتی‌متری خلاف نرفته است.

همچنین برای تأیید این موضوع می‌توان به انتقام شهید سلیمانی اشاره داشت که موشک‌های نقطه‌زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاک پایگاه عین‌الاسد را به توبره کشید و رئیس‌جمهوری تروریست آمریکا که ادعای جبران آن را داشت، سکوت را بهترین اقدام دانست و حتی جرئت بازگو کردن آمار کشته‌شدگان و مجروحان را نداشت.

از این قبیل موضوعات بسیار است که اگر از دشمن خطایی سر بزند با نابودی مواجه خواهد شد، مثل پهپادهای آمریکایی که برای جاسوسی آمده بودند اما چندی نگذشت پس از رصد محل عبور آنها، تکه‌های آن را می‌توان در اعماق دریا یافت.

به‌جرئت می‌توان گفت که یکی از اضلاع اصلی بازدارندگی و اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران که بر کسی پوشیده نیست، شهید «حاج حسن طهرانی‌مقدم» است. ایشان در تمامی ادوار زندگی خود، دغدغه اقتدار انقلاب اسلامی، حراست از مرزها و کمک به مظلومین را در ذهن پروراند و در روزهایی که صدام فکر نشستن و حکمرانی در پایتخت ایران را در سر می‌پروراند حاج حسن به‌همراه همرزمان خود توپ‌های غنیمتی عملیات فتح‌المبین را علیه آنها استفاده کرد و نه‌تنها خواب آشفته آنها را بر هم زد، بلکه به آنها فهماند که قدرت الهی بالاتر از قدرت‌های نظامی است.

ایشان با توکل به خدا توانست با توپ‌های خودِ بعثی‌ها علیه آنها اقدام کند و آزادسازی خرمشهر را فراهم سازد. این «سردار عالیقدر» با چند توپ غنیمتی به تشکیل توپخانه سپاه کفایت نکرد، بلکه با نگاه دوربرد خود اهداف دورتری را دید، زمانی که دست‌های آغشته به خون صدام خالی شده بود و توانایی مقابله با رزمندگان دفاع مقدس را نداشت، موشک‌های غربی را بر سر ملت ایران ریخت که «حاج حسن» با برنامه‌ریزی‌های قبلی پاسخ درخوری به این اقدامات داد.

شهید طهرانی‌مقدم تمام عمر خود را برای جهاد صرف کرد و این اقدامات علاوه بر ایجاد قدرت بازدارندگی، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده است. موشک‌هایی که امروزه به کمک همه مظلومین جهان رفته، از یمن و فلسطین گرفته تا سوریه و لبنان؛ ضمن آرامش دادن به این کشورها، خواب را از چشمان تروریست‌ها و صهیونیست‌ها ربوده است.

تکنولوژی خاص «حاج حسن» شرایط قدرت‌های جهانی را از بین برده است و زمانی این قدرت‌ها بودند که برای جهان تصمیم‌گیری می‌کردند اما این تفکر باعث شد ملت‌های آزاده برای خودشان تصمیم‌گیری کنند و اجازه ندهند ابرقدرت‌ها با تجهیزات مدرن‌شان به زورگویی ادامه دهند. روح بلند ایشان همچنان یاری‌رسان ملت‌ها بوده و باعث اقتدار و پیشرفت روزافزون کشور ما شده است.

شاید «حاج حسن» امروز کنار ما نباشد اما تفکرات، اندیشه‌ها و اقدامات ایشان همچنان در ذهن و بازوی رزمندگان قرار دارد و هرکدام از آنها خواسته ایشان را که همان نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی است محقق خواهند کرد، آرزویی که دیری نخواهد گذشت که با موشک‌های «سردار عالیقدر» در «حیفا»، «تل‌آویو»، «اورشلیم» و... دست‌های بالارفته غاصبان را می‌بینیم و به صاحبان اصلی آنها تحویل می‌دهیم.

نگارنده: محمد کربلایی اسماعیل

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi