شناسه خبر : 86746
چهارشنبه 26 آبان 1400 , 09:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار ویدئو کنفرانسی رئیس بنیادبا ایثارگران استان مرکزی

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه ۲۵ آبان‌ماه، در پنجمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان مرکزی دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار ویدئو کنفرانسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان مرکزی
دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست پس از شنیدن درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعاتی چون تأمین مسکن، معیشت و درمان پرداخت.
معاون رئیس‌جمهور در این جلسه ضمن تأکید بر لزوم رفع مشکل مسکن ایثارگران عنوان کرد: تامین مسکن ایثارگران از دغدغه‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و از طریق وزراتخانه راه و شهرسازی پیگیر هستیم تا هرچه سریعتر این مشکل را مرتفع کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با بیان اینکه برخی از مشکلات مطرح شده منع قانونی دارد، اضافه کرد: تمام تلاش ما در بنیاد بر این است که حقی از ایثارگری ضایع نشود.
قاضی‌زاده هاشمی ارتباط ویدئوکنفرانسی با ایثارگران استان‌های مختلف را بستر خوبی برای اطلاع دقیق از مشکلات این عزیزان خواند و افزود: مشکلاتی که در این نشست‌ها مطرح می‌شود، موارد مشابهی در کل جامعه هدف بنیاد دارد، بنابراین در رفع آن مشکل برای همه جامعه هدف تصمیم‌گیری و اقدام می‌شود.
همچنین عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ویدئوکنفرانسی به بیان نکاتی در زمینه مشکلات ایثارگران استان مرکزی پرداختند.
محمدرضا توحیدنژاد، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز ضمن معرفی ایثارگران حاضر در جلسه، مشکلات چند تن از ایثارگران استان که در جلسه حضور نداشتند را نیز عنوان کرد.
گفتنی است «مهین طالبی»، «سارا کیانیان»، «حسین دوخائی» و «فتح‌الله علیدادی» ایثارگران حاضر در این دیدار بودند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi