شناسه خبر : 86787
شنبه 29 آبان 1400 , 08:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهیده اسدی چهره دشمنان را نمایان کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: بانوی شهیده فاطمه اسدی توسط افراد مزدور حزب دمکرات به شهادت رسید تا شهادت مظلومانه‌اش پرده از چهره کریه این وابستگان خائن استکبار بردارد و صدای مظلومیت او پس از ۳۷ سال به پژواکی در کوه‌های دیواندره تبدیل شده است.
 
شهیده اسدی چهره دشمنان و استکبار را نمایان کرد
 رضا نجفی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی که در امامزاده هاجره خاتون سنندج برگزار شد، ضمن ادای احترام به ساحت پاک شهیده فاطمه اسدی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: زنان در دوره‌های مختلف از تاریخ پرحماسه ایران اسلامی نقش با شکوه و بی‌بدیلی در جامعه ایفا کرد‌ه‌اند و دوشادوش مردان در جامعه حضور داشتند و مادرانه برای دفاع از کشور تلاش کردند.
وی افزود: مردم کردستان در طول دوران‌های مختلف شهدای زیادی را در راه اعتلای نظام و انقلاب تقدیم کردند و شهیده فاطمه اسدی یکی از این بانوان جریان‌ساز و ادامه دهنده راه زنان بزرگ اسلام مانند حضرت فاطمه زهرا (س) و زینب کبری (س) است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان تصریح کرد: بانوی شهیده فاطمه اسدی توسط افراد مزدور حزب دمکرات به شهادت رسید تا شهادت مظلومانه‌اش پرده از چهره کریه این وابستگان خائن استکبار بردارد و صدای مظلومیت او پس از ۳۷ سال به پژواکی در کوه‌های دیواندره تبدیل شده است.
نجفی گفت: بانو فاطمه اسدی به شهادت رسید اما دشمنان ما بدانند راه شهیده اسدی ادامه دارد و شیرزنان کشور همچون شهیده اسدی شجاعانه دوشادوش مردان برای دفاع از این مرز و بوم آماده و هوشیار هستند. نحوه شهادت و فداکاری شهیده فاطمه اسدی در راه دین، او را صاحب روح شایسته‌ای کرد که تا ابد در جامعه تاثیرگذار خواهد بود و نشان داد که کردستان در راه دفاع از ارزش‌های دینی همواره پیشتاز است.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi