شناسه خبر : 86818
یکشنبه 30 آبان 1400 , 08:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«سازمان‌دهی داده» و «مکانیزم گفت‌وگو»راه حل مشکلات ایثارگران

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: دو راهبرد «سازمان‌دهی داده» و «مکانیزم‌ فعال گفت‌وگو با جامعه ایثارگری» در بستر اجرای «قانون»، راهگشای حل بسیاری از مشکلات و زمینه‌ساز خدمات‌رسانی شایسته به ایثارگران است.
 
«سازمان‌دهی داده» و «مکانیزم فعال گفت‌وگو» برای حل مشکلات ایثارگران ضروری است

 دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر روز چهارشنبه ۲۶ آبان در دیدار با اعضای «مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی» با اظهار خشنودی از دیدگاه‌های سازنده اعضای این مجمع گفت: معتقدم اگر اصل شفافیت بر هر سازمانی حاکم شود، باعث رشد و حرکت در مسیر انجام مأموریت‌ها و وظایف اصلی می‌شود.
وی با بیان اینکه مسئله امروز بنیاد شهید و امور ایثارگران «سازمان‌دهی» است، افزود: نیازمند مکانیزم‌های فعالی برای گفت‌وگو با جامعه هدفمان هستیم. دو راهبرد «سازمان‌دهی داده» و «گفت‌وگو با جامعه هدف» در بستر اجرای «قانون»، راهگشای حل بسیاری از مشکلات و زمینه‌ساز خدمات‌رسانی شایسته به ایثارگران است. رسیدن به موفقیت یک‌شبه به دست نمی‌آید برای رسیدن به نوک قله باید قدم‌به‌قدم به‌پیش رفت.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به راه‌اندازی سامانه شایسته گزینی مدیران سرآمد آینده (شمسا) خطاب به اعضای تشکل «مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی» گفت: سامانه‌ای برای معرفی و انتخاب مدیران راه‌اندازی کرده‌ایم و یکی از کارهایی که شما عزیزان می‌توانید انجام دهید معرفی مدیران صالح کارآمد از میان اشخاص کاربلد و مناسب برای انتصاب در جایگاه‌های مدیریتی بنیاد است. همچنین نقدهای مثبت و سازنده شما، نیاز سازمان برای پیشرفت و بهبود شرایط است.
معاون رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تعداد بیشتری از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران را از «بانوان» انتخاب کنیم تا از حوصله و هوش مدیریتی ذاتی آنان استفاده کنیم.
در ادامه این نشست، جعفر علی‌اکبری دبیر «مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی» با ارائه گزارشی از فعالیت و برنامه‌های این تشکل خواستار استفاده از توانمندی‌های فرزندان شاهد و ایثارگر در عرصه‌های اجرایی کشور شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi