شناسه خبر : 86872
یکشنبه 07 آذر 1400 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهم ما یک فشنگ مشقی هم نشد!

ما مین ضد تانک گذاشتیم، اما تانک های دشمن موذیانه شدند سبک تر از سگ، که حالا سگ که هیچ، باید میمون را در بغل دختران و پسران جوان تحمل کنیم و جیک نزنیم و لال شویم...

مرتضی قنبری وفا - پس از مقطع دفاع مقدس، دست و پای ما را بستند و ما را درگیر زندگی و امرار معاش، خانواده قرار دادند. به نام دوران سازندگی گفتند دیگر مین نگذارید، می خواهیم سد، نیروگاه، کارخانه و... بسازیم. امثال ما برای تشکیل خانواده یا ادامه زندگی، با انواع مین هائی برخورد کردیم که امثالش را در دوران جنگ ندیده بودیم، قوانینی بنام ایثارگران، به کام اختلاسگران.

  برای ایجاد خط راست ولایت فقیه، خودشان نرم افزار کالیبره سنجی گذاشتند. مردم آمدند پای انتخابات، آیا می شود برای مردم عادی پای صندوق، مین گذاشت؟ خودشان بریدند، دوختند و با شعارهای متنوع و رنگانگ بر تنشان کردند، وعده و وعید دادند و مردم خسته از جنگ و نزاع، دل به آنها سپردند.

 برای گرفتن اختیار بیت المال، هیچ اعتنائی به ما نکردند، خودشان را رئیس کل بانک کشور، معرفی کردند و سر از کانادا درآوردند، ولی به امثال ما دریغ از یک وام کم بهره، بدون تشریفات زائد.

 وقتی بشکه های بمب ناپالم و فوگاز زدیم، آقازاده ها آمدند پا روی سیم تله گذاشتند، بشکه ها منفجر شدند، آقازاده های فُکلی و بدون خَش گرفتند و بردند، ولی برقش و دودش به چشم امثال ما رفت و شدیم اهالی اهل سهمیه، آش نخورده و دهان سوخته.
وقتی بمب های لوله ای اَژدر بنگال گذاشتیم برای مانع بر خودرویشان، بمب های ما بر ماشین های شاسی بلند آنان هیچ تاثیری نگذاشت، حتی یک خط بر گلگیر شاسی بلند آنان، چون تاریخ مصرف مواد ما قدیمی و ارتفاع شاسی ماشین آنان، بسیار بلند بود.

 مین واکسی امثال ما، روی ما را سیاه کرد، در برابر مردم عادی که هشت سال بنام دفاع از ناموس مردم جنگیدیم، اما عایدی مردم شد فقر، فساد و تبعیض اما، ما بماند ...!

 رسانه های بیگانه و معاضد با انواع شیطنت های رسانه ای در فضای مجازی، آنقدر در گوش مردم خواندند که ما شدیم دشمن مردم و ساندیس خور دولت و حاکمیت، مسیح علینژاد شد، منجی مردم و زنان.
ما مین ضد تانک گذاشتیم، اما تانک های دشمن موذیانه شدند سبک تر از سگ، که حالا سگ که هیچ، باید میمون را در بغل دختران و پسران جوان تحمل کنیم و جیک نزنیم و لال شویم

 

مگر در فضای فرهنگی و رسانه ای ارزش ها به ما تریبونی دادند که حرفمان را بزنیم؟
وقتی سینماگران رفتند فیلم جنگی بسازند، حتی سهمیه دولتی ندادند و گفتند فیلم جنگی بسازید ولی بابت شلیک هر تیر دوشکا
، هفتاد هزار تومان بپردازید، شما می دانید یک خشاب دوشکا، چند گلوله جای می گیرد و بابت هر ثانیه  فشار بر ماشه، چند تیر دوشکا شلیک می شود؟ بنده خودم نمی دانم، چون تخریبچی بودم، نه دوشکاچی!

 مگر امثال ما، به عنوان غنیمت جنگی به جز گلوله، ترکش، درد، گاز خَردل و اعضای خانواده، چه گرفته ایم  که حالا باید در جایگاه متهم قرار بگیریم؟

 ما فقط در روز محشر نزد شهدا و امام راحلمان روسفیدیم که کم فروشی نکردیم.
کدام جانباز می دانست ترکش از کدام زاویه، با چه شدت با او برخورد خواهد کرد و چه درصدی می گرفت؟

 انبوه جانباز زیر 25 درصد را ببینید که به خاطر قدرت جوانی وقتی مجروح شد، بجای گرفتن مدرک همزمان بالینی و بستری، به سرعت با دست و پای معیوب به خط مقدم برگشت، تا فقط شب عملیات را از دست ندهد. حالا در میانسالی و کهولت سن بابت همان مجروحیت قادر به کار نیستند و دولت های بعدی و بنیاد، اصلا" او را به رسمیت نمی شناسند.
ایثارگران دارند تاوان صداقت و گذشتشان را از زمان جنگ تحمیلی تا کنون را هنوز می پردازند.
والسلام

اینستاگرام
باید گفت:
ماایثارگران:
در دید برخی مردم ما شدیم سهمیه بگیر... ماشین بگیر ...در راس تمام امور...بدون دغدغه و...اما در اصل سوختیم وساختیم.پابه پای ولایت بودیم وهستیم وخواهیم بود.
این هم میگذرد...خدارا هزاران بار شکر که خود شاهد مدعاست...روسفید سر پل صراطیم وهرگزشرمنده ی روی امام زمانمان و ولایت فقیه وهمرزمان شهیدمان نیستیم.
درد ترکش ها وموج های فراوان ورنج های نهفته ی شیمیایی مضاف بر کهولت سن مرگ زودرس مارا همه رقم زده وخواهد زد.
اما بگذارید دنیا برای دنیا پرستان باقی بماند.
ارزش ایثارگر به دنیای مادی نیست. ارج ایثارگر مستتر نزد بارگاه الهی محفوظ است.
بازهم تا فرارسیدن "مرگ "خون دل میخوریم وپای ارزشهای دینی وفرهنگی واجتماعی نظام و انقلاب خواهیم بود.
دشمن هرچه می خواهد بگوید...
ما: خسته از درد ورنج آن جبهه ندیده ی بی وطنیم خسته از چپاول وغارت واختلاس برخی مسئولانیم. درد تن رنجورومجروح هم مزید برآن.
لیکن همه وهمه چه دوست چه دشمن چه بیطرف .ازهرنوع داخلی وخارجیش تا وطنی وبی وطنیش بدانند که: ایثارگران مثل گذشته تاآخرین نفس وآخرین قطره ی خون باکمال افتخار پای انقلاب وارزش های آن ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده وخواهند ایستاد.
آنچه که ما بعنوان سرباز دین و وطن پا ب پای دلاوران ایران زمین فارغ از هر نامی ارتش سپاه بسیج منظم نامنظم هوایی دریایی زمینی کشیدیم و تحمل کردیم جنگیدیم برای تمامی آن روزهای پر تلاطم جنگ و نبرد حق بر باطل بودیم باور کنید اگر ده درصد چنین مسائلی را که در دوران دولت ۱۱ و ۱۲ همان دولت تدبیر و امید را به هر رزمنده ای می گفتی بهیچ وجه در باورمان نمی گنجید ننگین توافقی بنام برجام و رانتخواری و اختلاسگرانی بنام آق زاده بی ریشه های خارج نشین وزیران دو ملیتی گاندوهایی نفوذی دشمنان قسم خورده در پشت در وزارتخانه های کشورمان خیانت را چگونه باید معنی کرد قانون اساسی کشورمان که تغییری نکرده پس این جرات نفوذ را چگونه یافتند چرا کم کاری و نا کار امدی از مدیران قدرت طلب که در راس آن وزیر فاسد و رئیس جمهوری که فقط در پی منافع خانواده خود بوده نه ملت خود آیا برخورد انقلابی و قانونی را پس از فرارشان باید دید اینهمه مدارا کردن با عناصر دشمن چه معنی میدهد ۸ سال فقط دولتی برخلاف دیدگاه رهبر معظم انقلاب را تحمل کردیم نباید بسادگی بگذریم تا برای آیندگان عبرتی شود ماندنی ایثارگر دفاع مقدس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi