شناسه خبر : 86983
دوشنبه 08 آذر 1400 , 12:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به رئیس بنیاد زمان بدهید

به آقای قاضی زاده هاشمی زمان بدهند؛ چرا که ایشان برنامه های خوب و راهبردی بوده و چشم انداز مثبتی برای جامعه ایثارگری دارد...

فاش نیوز- رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط کنونی کشور، شرایط حساسی است و باید برای  حفظ آبروی نظام تلاش کنیم.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه جلسه علنی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج که یادآور قهرمانان بی ادعایی است که جان و مال و آبروی خود را در کف اخلاص گذاشتند و از مرزهای ایران اسلامی دفاع مردانه کردند را گرامی می داریم.

 نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفته بسیج یعنی هفته انقلاب، هفته امام خمینی و هفته ایران است. چرا که یادآور مردانی است که راه امام خمینی را ادامه دادند و این سروقامتان، امروز به درخت کهن و تنومندی تبدیل شدند. یاد این مردان بی ادعا را گرامی می داریم و انتظار داریم که دولت، وظیفه خود را نسبت به بسیجیان به خوبی ایفا کند.

 رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس یازدهم تصریج کرد: اگرچه در حال حاضر مسائل و مشکلات مختلفی در جامعه و بخصوص جامعه ایثارگری وجود دارد؛ اما من فکر می کنم همسنگران و ایثارگران عزیز ما باید به آقای دکتر قاضی زاده اجازه بدهند که یک مقدار کار کند و بر مسائل ایثارگری مسلط و با مجلس و دولت هماهنگ شود. ما هم به عنوان نماینده ملت نسبت به همه مسائل ایثارگری در جلساتی که با ایشان داشتیم، پیگیر موضوع بوده و هستیم و در فراکسیون آنها را مطرح کردیم و مصوبات خوبی داشتیم.

نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شرایط، شرایط حساسی است و ما که آبرو، جان، مال و حیثیت خودمان را برای دفاع از نظام در کف اخلاص گذاشتیم، الان هم برای حفظ آبروی نظام باید تلاش کنیم. چرا که ما برای مال و منال و حقوق مبارزه نکردیم و به جبهه نرفتیم اما آنچه که هست شرایط، شرایط حساسی است.

 عضو مجمع نمایندگان استان تهران متذکر شد: عزیزان ایثارگر باید به آقای قاضی زاده هاشمی زمان بدهند؛ چرا که ایشان برنامه های خوب و راهبردی بوده و چشم انداز مثبتی برای جامعه ایثارگری دارد و طبیعتا وظیفه خود را انجام می دهد. از عزیزان انتظار می رود به ایشان اجازه بدهند تا از این شرایط سخت عبور کند. ایشان یک جانباز 25 درصد است.

 نماینده مردم استان تهران در دوره نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست اخبر رییس بنیاد شهید با نمایندگان ایثارگر یادآور شد: در این نشست رئیس بنیاد، مطالبی که گفته شد را قبول و یادداشت کرد و قرار شد جلسات دیگری در مورد بودجه ایثارگران و ماده 38 برگزار شود و فکر می کنم تا چند ماه دیگر که ایشان بر کارها مسلط تر شد، اقدامات خوبی انجام خواهد داد.

 

* معرفی

اینستاگرام
پس مثل شما درد و ظلم به من جانباز 20 درصد را درک نخواهد کرد.... دیدار پل صراط
احساس رضیایت دارم از خدماتی درسن دوازده سالگی تا هفده سالگی مجروح شدم فقط شرمنده ای خانواده ام نباشم
احساس رضایت دارم چون وجدانم راحت است خداوند نه درپوش ونه در مقام ونه رشهرت است در وجدان راحت است ازای نگه عملیات کربلای پنج بودم و اگر هیچ امتیازی نگرفتم ولی وجدان ام راحت است چون پیرو راه فرزندان پیامبر بوده ام و خداوند سایه امام ' ام نه ای رضوان و علیه همیشه سایه اش بالای سر ما باشد امین
چهل وسه سال صبر کمه
سلام خدمت حاج آقا من به نمایندگی از جامعه مظلوم ایثارگر هشت سال فیکس دولت را به جناب قاضی زاده وقت وزمان میدهم که همانند بقیه مسئولین در هیئت دولت هشت سال فرصت داشته باشند که مسائل ومشکلات جامعه ایثارگری را اول مطالعه وبررسی وبعد بصورت میدانی اجرا ونتیجه را از همین سایت وزین فاش اطلاع رسانی فرمایند چون ما به بقیه مسئولان هم همین 8سال را فرصت دادیم ومنتی نیست ایشان هم بفرمایند سفره انقلاب است پهن است 43 سال است به مسئولان فرصت داده شده نقل از فردی داخل چاهی افتاده بود وتمام شب را همان جا مانده بود روز بعد مردی از آنجا میگذشت برسرچاه رفت وبه طرف گفت صبر میکنی بروم طناب بیاورم واز داخل چاه بیرونت آورم بنده خدا هم گفت صبرنکنم چه کنم خدا خیرت بدهد باید ومجبورم صبر کنم شده حکایت ما واین سازمان بنیاد 40 سال صبر کردیم عمرمان به جبر گذشت وهمه وعده وشعارهایتان به ثمر نرسید همه عمر زمان مال شما بفرمائید وعده بدهید .
سلام و عرض ادب و احترام به محضر نماینده به اصطلاح انقلابی وایثارگر عرض شودمگرقرارست هرکس اومدوشدرییس بنیاد شهید و امور ایثارگران چندسالی بیاید و برود نه جناب نماینده مگرجانبازان بایستی هرزمان که رییسی جابجا شد چوبش رامابخوریم یادم میادروزی به یکی از نمایندگان مجلس یازدهم پیام دادم چراجواب تلفن رو نمیدی دوباره تماس گرفتم خودم رامعرفی کردم وگفتم قرار بودشماانقلابی باشید ظاهرا شمانیزهمچون دوره های قبل...درجواب گفت خودت رامدیون کردی گفتم چطور گفت مانمایندگان انقلابی قرار گذاشتیم نه خودرو ونه راننده وبلا فاصله گفت من همین الان دارم باتاکسی به مجلس میرسم طولی نگذشت که خودروی دناپلاس باراننده دراختیار وتازه چندنفری ازنمایندگان انقلابی اتان گفتند ما خودروی شاسی بلند میخواهیم ازآن به بعدچندین بارتماس گرفتم وچندین بار پیام دادم ولی جوابی ندادندوحال شمامیگویید به جناب قاضی‌زاده هاشمی زمان بدهیم آخرمگر ما جانبازان موش آزمایشگاهی هستیم که بایستی چوب خطا وآزمایش رؤسا را بخوریم، مگردربودجه سال1400که نسبت به سال قبل 9600 میلیاردتومان به بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص نداده مگردرهمین بودجه نیامده که سنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی جانبازان حالت اشتغال راپرداخت کنند، مگرنیامده که خودروی جانبازان 50%به بالا را تحویل داده کجای نماینده انقلابی سال1400داره تموم میشه ونه ازسنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی جانبازان حالت اشتغال خبری هست نه واگذاری خودرو چطور وقتی برای خودتان چبزی را میخواهین اگرقانونش هم نباشد بلافاصله قانون میتراشیدبرویدخجالت بکشیدلعنت برهرکس درهرلباس ومنصبی به مظلوترین قشر جامعه هدف یعنی جانبازان خیانت میکند وخوشابحال کسی که درهرلباس ومنصبی صادقانه به جانبازان خدمت میکند.
مهلت چی وقتی مرد این کار نیست
جناب نوروزی زمان دادن به ریاست بنیادیعنی افزایش سن ماوپایان زندگی .حق وحقوق جانبازان تبصره یک پایمال شده وکسی جوابگونیست.خیلی هاسوال میکنندکه آیااین نظام دیگرمارانمیخواهداگرمیخواهدچراجانبازان انقلاب راازدیگران جداکردندورهاشدنذبه امان خدا.فرق جانبازان تبصره یک وماده 38حالت اشتغال بنیاد چیست ؟!گروهی معوقه پاداش وامتیازوحقوق بالاتر..گروهی محروم ازمعوقات وامتیازوحقوق ناچیز!!!
فرموده ایشان درست است. آقای قاضی زاده به تازگی ریس این بنیاد شده و باید فرصت داد. ولی اگر بخواهد با همان تیم مدیریتی قبلی که سال ها بر جای خود مانده و به جز نارضایتی ثمره دیگری نداشتند کار کند فایده ای ندارد. باید یک تیم جوان انقلابی بر سر مدیریت ها که احترام به خانواده ایثارگر را بلد باشند بر سر کار بیاورند و یک پالایش بر میزان دارایی مدیران فعلی بنیاد هم بکنند.مدیر یا کارمند بنیادی که سوار یک بی ام و شاسی بلند می شود نمی تواند درد یک جانباز بی اتومبیل را بفهمد. نماینده یا مدیری که دارای حقوق خوب است هیچوقات درد یک جانباز عیال وار که فقط ماهانه 2 میلیون تومان از بنیاد حقوق می گیرد را نمی تواند درک کند. بیمه پزشکی و بالخصوص دندان نپزشکی جانبازان با هر درصدی را فعال کنید. روا و عدالت نیست که یک جانباز بخاطر عدم پوشش تکمیلی کامل از درد دندان به خود بپیچد ولی یک کارمند بانک که از بودجه عمومی ارتزاق می کنند دارای انواع خدمات پزشکی و دندانپزشکی و انواع و اقسام وام های بی بهره یا کم بهره باشد. عدالت باید در حقوق ها و خدمات که منبع مالی آنها از بودجه عمومی است رعایت شود.
ای قربون دهن اون جانبازبرم که خودشومعرفی نکردبهش یک دست مریزادمیگفتم واقعا۹۶۰۰میلیاردتومن برای سال ۱۴۰۰جهت واگذاری خودرو وپاداش جانبازان ندادده بودندچه شدچکارکردند اون بوجه رابقول اون جانبازمگه ماموش هزمایشگاهی هستیم به نوروزعرض میکنم چون جیبشون مرازپول خونه لاکچری درتهران نشتندوبهترین جقوق رانیزدریافت میکنندمثل ماهانیست بچه ها مون بیکارحقوقی میگیریم خرج ده روزمانیست ازیه طرف کاریه خونه ۲میلیونی پول آب وبرق وگازدردوماه نمیتونیم دوکیلوگوشت بخریم برای بچه هامون زیرسوال هستیم که چرارفتیدجنگ کردید حال این شده وضع زندگی مون چه جوابی دارم به بچه هام بدم ریس مجلس گذشته پسرش داره بایه دخترنامحرم نمیدونم درکدا م کشوره لخت رقص میکنه اون وقت بچه های ماشدندتوسریخو ردرجامعه باعث نشیددونه دونه نام ببریم کیها هستنداینجانب به آقای نوروزی عارضم وقتی کاری نمیتوانیدبرامون انجام بدید توکار ماهم دخالت نکنیدلطفامگرحضرت امام نفرمودندنگذاریدپیسکسو تان جهادشهاددرپیچ خم زندگی روزمره خودبفرانوشی سپرده شو ندپس کو،چکارکردیدبرای ماهاپس خواهشن دخالت نفرمایید
جنا بآقای نوروزی ما رزمندگان و جانبازان زیر بیست وپنج درصد دیگر مثل اینکه تاریخ مصرفمان گذشته در زمان جنگ شده بودیم شیران روز و زاهدان شب و الان شدیم معسر به معنی گدا گشنه ممنون از الطافتون
دوستان عزیز جانبازان گرامی منظور حاج آقا نوروزی این بوده که تا پایان عمر این دولت به آقای قاضی زاده هاشمی فرصت بدین
چون مال این حرف ها نیست
آخرش هم کاری نمی کنه
تا نفر بعد بیاد و دوباره روز از نو و روزی از نو
آقای قاضی زاده فقط شعار میدهد که ما افتخار میکنیم به خانوادهای ایثارگران خدمت میکنیم که هیچ خدمتی از ایشان ندیدیم
نمیدانم چرا هرکه راییس بنیاد میشه ....لطف کنید پاداش پایان خدمت جانبازان ماده 38 پرداخت کنید یا غرامت شیمیایی های جنگ رو
گرصبرکنی ز
سلام مسئولین بنیاد اگر سیر شدین که سیر نمی شوین به فراموش شدها را آخر عمری یاد کنید ما معیشتی بگیره ها از شرمندگی خانوادمون خسته شدیم چطور یک جانباز مملکت نتونه به بچه اش یک گوشی بخره برای درس خوندن الکی چند قرن از اسم ما جانبازان رزمندگان استفاده کردین کارمند بنیاد برو خونش گم میشی هیچ هر کدم چند تا خونه دست مصتجر داره ما جانبازان با دومیلیون تومن اجاره خونه هم بدیم پول دارو درمان بدیم اسممون هم بیمه تکمیلی داریم درمانگاه هم قرار داد نداریم مسئولین مردن فراموش کردن فکر می کنین فقط دنیا همین دنیاست از خدا بی خبر ن خدا به دادتون برس اکثر جانبازان زیر ۲۵ درصدها اگر کمیسیون عدالت برپا بشه همه ۷۰ درصد به بالا هستین چون پول ندارن برن دکتر متخصص دردشون دوا کنه مدرک بگیره کدومشو بگم خدا همه ضلعی که به ما کردین همشو ازتون تاوان پس می گیره ان شالله
دیگر کاسه ی صبرمان لبریز شده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi