شناسه خبر : 87006
سه شنبه 09 آذر 1400 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازنخاعی مدافع حرم به شهادت رسید

جانبازمدافع حرم ۷۰ درصد "حاج صمد فاتح‌نژاد خواجه" که در مبارزه با نیروهای تکفیری و داعشی قطع نخاع شده بود، شامگاه روز گذشته خلعت زیبای شهادت را پوشید.

فاش نیوز - جانباز مدافع حرم 70 درصد "حاج صمد فاتح‌نژاد خواجه" که در مبارزه با نیروهای تکفیری و داعشی بر اثر انفجار تانک و اصابت ترکش به ستون فقراتش مجروح و قطع نخاع شده بود، شامگاه روز گذشته دوشنبه 8 آذرماه دعوت حق را لبیک گفت و خلعت زیبای شهادت را پوشید.
 
جانباز 70 درصد مدافع حرم «فاتح‌نژاد» به یاران شهیدش پیوست
بنا بر این گزارش جانباز مدافع حرم "صمد فاتح‌نژاد خواجه" در تاریخ 28 اردیبهشت ۱۳۶۱ دیده به جهان گشود و با حمله عوامل داعش و تکفیری ها به حرم های آل الله در عراق، در غالب نیروی مستشاری و رزمنده اعزام شد و در 12 اسفند ۱۳۹۳ در منطقه تکریت عراق بر اثر اصابت موج انفجار ناشی از انهدام تانک و ترکش، مدال افتخار ایثار و جانبازی را از ان خود کرده بود.
اینستاگرام
سلام خدا و بندگان مخلص خدا بر روح بلند و ملکوتی جانباز پر افتخار مدافع حرم آل الله حاج صمد فاتح نژاد عزیزمان ،
برا شادی روح بلند و ملکوتی او سه صلوات با حمد !
درود خدای رحمان بر روح بلند و ملکوتی شهید جانبازمان صمد فاتح نژاد عزیز ، چشم داشت به شفاهت او نزد خانم فاطمه الزهرا سلام الله علیها هستیم ، ان شاءالله !
ارواح شهدا شاد ---- به یاد سردار دلها
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi