شناسه خبر : 87056
شنبه 13 آذر 1400 , 09:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست نخبگان ایثارگر با مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر

نشست مشترک جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر و مدیرعامل و مدیران سازمان اقتصادی کوثر روز چهارشنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰ در مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.
 
نشست نخبگان شاهد و ایثارگر با مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد

ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در این نشست با بیان اینکه تحقق اهداف این سازمان در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری از مسیر علم و فناوری می‌گذرد، گفت: نوآوری و ورود به حوزه دانش، زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری است و از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه نخبگان عزیز شاهد و ایثارگر استقبال می‌کنیم.
فخاری بر ضرورت تغییر گفتمان ایثار و شهادت در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و بیان داشت: تکلیف ما در سازمان اقتصادی کوثر برای برافراشته ساختن پرچم ایثار و شهادت، فعالیت اقتصادی موفق در چارچوب گفتمان اقتصادی انقلاب اسلامی بر مبنای اقتصاد مقاومتی است.
مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر خطاب به نخبگان شاهد و ایثارگر گفت: مجموعه «رویش» با سازوکار دانش‌بنیان به‌عنوان مغز متفکر سازمان اقتصادی کوثر، خانه شما است و در این مرکز نیز از ایده‌ها و طرح‌های شما استقبال می‌کنیم. اگر در حوزه‌های معدن، کشاورزی و گلخانه‌ای، طرح و شیوه‌های تازه‌ای دارید، برای ایجاد بسترهای همکاری مشترک آمادگی داریم. دارو، درمان و تجهیزات پزشکی نیز یکی از حوزه‌های موردنیاز جانبازان است که از نوآوری شما عزیزان استفاده می‌کنیم.
مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در پایان این نشست اظهار کرد: به‌عنوان یک مجموعه ایثارگری در چارچوب قانون بر اساس اصول شفاف‌سازی، شایسته‌سالاری و استفاده از متخصصین در همه ارکان اجرایی و مدیریتی، هوشمندسازی پلتفرم‌ها حرکتی جهادی برای رفع ناکارآمدی‌های در عرصه‌های اجرایی و خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری برنامه‌ریزی و اقدام می‌کنیم.
در این مراسم عادل مهری مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، مهدی نوروزی مسئول کارگروه سلامت، عبدالامیر بستانی کارگروه کشاورزی، پیمان صادقی رئیس کارگروه آموزش، امیری عضو کارگروه کشاورزی، علی شهابی کارگروه کسب‌وکار و زهرا فرهادی کارگروه سلامت مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر حضور داشتند و به ارائه نقطه ‌نظرت و پیشنهادات خود پرداختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
واقعا این موسسه اقتصادی تا حالا چقدر توانسته جلو گرسنگی جانبازان معسر در زیر خط فقر مطلق که ماهیانه 2 م صدقه از بنیاد میگرند نجات بده
تفاهم‌نامه واگذاری خودرو به ایثارگران واجد شرایط به امضا رسید
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ ؟؟؟؟؟؟؟
پیگیری افزایش سقف تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه شاهد
شناسه خبر : 84547
شنبه 16 مرداد ۱۴۰۰ ؟؟؟؟؟؟؟
قانون جامع جانبازان ؟؟؟؟؟؟؟
پاداش پایان خدمت جانبازان چه شد؟ ؟؟؟؟؟؟؟
اولین روز هفته در حالی آغاز شده است که فعالان بازار ارز نظاره گر روند افزایشی شاخص ارزی در صرافی‌های مجاز و همچنین بازار آزاد هستند. به گونه‌ای که نرخ دلار در بازار آزاد به رقم ۳۰ هزار تومان نیز رسیده است. ؟؟؟؟؟؟؟
جانباز ۷۰ درصد.....، آسمانی شد ؟؟؟؟؟؟؟ جانباز ۷۰ درصد.....، آسمانی شد؟؟؟؟؟؟؟
جانباز ۷۰ درصد.....، آسمانی شد ؟؟؟؟؟؟؟ جانباز ۷۰ درصد.....، آسمانی شد؟؟؟؟؟؟؟ جانباز ۷۰....، آسمانی شد؟؟؟؟؟؟؟آسمانی شد؟؟؟؟؟؟؟آسمانی شد؟؟؟؟؟؟؟آسمانی شد؟؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi