شناسه خبر : 87057
شنبه 13 آذر 1400 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات فوتبال جانبازان قطع عضوِکشور آغاز شد

چهارمین دوره مسابقات فوتبال جانبازان قطع عضو قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی در صبح امروز 11 آذرماه در کردان کرج آغاز شد.
 
چهارمین دوره مسابقات فوتبال جانبازان قطع عضو قهرمانی کشور آغاز شد

چهارمین دوره مسابقات فوتبال جانبازان قطع عضو قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی صبح روز پنجشنبه 11 آذرماه در مجموعه فرهنگی و تفریحی ایثار واقع در کردان کرج آغاز شد.
این مسابقات به همت اداره کل ورزشی و اردویی و انجمن فوتبال بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور 6 تیم از استان‌های تهران، فارس، گیلان، مازندران، کرمان و اصفهان از 10 لغایت 19 آذرماه با قضاوت 4 نفر از داوران لیگ برتر برگزار و تیم‌ها در دو گروه 3 تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. در اولین روز این مسابقات دو تیم اصفهان و فارس و گیلان و تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.
شایان ذکر است مسابقه نیمه نهایی و نهایی و همچنین اختتامیه روز یکشنبه 14 آذرماه برگزار و پس از آن تیم منتخب این مسابقات 3 بازی دوستانه با تیم عراق انجام خواهد داد.
گفتنی است در این مسابقات سردار الهی رئیس انجمن فوتبال بنیاد شهید و امور ایثارگران، رجبلو دبیر انجمن و نماینده فدراسیون حضور دارند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi