شناسه خبر : 87067
شنبه 13 آذر 1400 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قدرت ما، تجلی یک اراده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: مولفه ای که ما را قدرتمند کرده است امکانات ظاهری نظامی بلکه بلکه تجلی اراده در مقوله ایثار و شهادت است...

فاش نیوز- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: مولفه‌ای که ما را قدرتمند کرده است، امکانات ظاهری نظامی، توپ، تانک، پهباد و این‌ها نیست و این‌ها تجلی یک اراده است که این اراده، محصول مولفه‌ای به نام ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمود عباس‌زاده‌مشکینی، نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از فرهنگ ایثار و شهادت و جامعه‌ی ایثارگری تصریح کرد: مولفه‌ای که ما را قدرتمند کرده است، این امکانات ظاهری نظامی مانند توپ، تانک، پهباد و اینها نیست. هر چند که این ها تجلی یک اراده است که این اراده محصول مولفه‌ای به نام ایثار و شهادت است و این موضوع غیر قابل انکار است.

 عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه امروز مولفه‌ی ایثار و شهادت، ما را در جایگاه قدرت در منطقه و جهان قرار داده است، متذکر شد: در بحث ایثارگران، نظام جمهوری اسلامی، برنامه، چشم‌انداز و اراده‌ی مستحکمی دارد و در این خصوص نهادسازی شده است. خوشبختانه انتصاب آقای قاضی‌زاده‌هاشمی به عنوان معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران - که انصافاً از نخبگان کشور است و به این خانواده تعلق خاطر دارد و از نیروهای خلاق کشور است - یک دگرگونی و تحول مثبتی در بنیاد ایجاد کرده که امیدواریم به نتیجه برسد.

 عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی هم در کمک به مقوله‌ی ایثار و شهادت و جامعه‌ی ایثارگری برای خود، حد و مرزی نمی‌شناسد. بنابراین هر پیشنهاد، طرح و لایحه‌ی خوب و موثری که به صحن مجلس ارائه شود، مسلماً نمایندگان مجلس با اراده‌ی واحد به این امر کمک خواهند کرد.

 نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص بحث دریافت غرامت در دوران جنگ تحمیلی تاکید کرد: به نظر من این بحث به چند دلیل یک بحث تخصصی است، چراکه بالاخره، زمان در این قضیه تاثیر گذاشته و تشخیص و ارزیابی کار بسیار سخت شده است. بنابراین باید در مورد تمام مصادیق، تدبیر و کارِ کارشناسی بشود و هر کاری که دولت بخواهد انجام دهد، باید در چهارچوب امکانات و ظرفیت‌های کشور باشد.

 نماینده مجلس یازدهم در پایان متذکر شد: با توجه به این دو موضوع می‌توان گفت که مجلس در حمایت از قشر ایثارگر، هیچ‌گونه محدودیتی برای خود قائل نیست. خوشبختانه اکثریت نمایندگان مجلس خودشان ایثاگر و یا از خانواده‌های ایثارگر هستند. بنابراین مجلس در تامین نیازهای معیشتی ایثارگران و خانواده‌هایشان کم نخواهد گذاشت.

|معرفی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi