شناسه خبر : 87068
شنبه 13 آذر 1400 , 11:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هاآرتص: ادعای حمله به ایران فریبکاری مقامات اسرائیل است

یک تحلیلگر صهیونیست تصریح کرد: اسرائیل از توان نظامی لازم برای جنگ با ایران برخوردار نیست.
به گزارش روزنامه رای‌الیوم چاپ لندن به نقل از روزنامه ‌هاآرتص، یوسی میلمان کارشناس امنیتی و افسر سابق موساد فاش کرد اسرائیل از توان نظامی لازم برای انجام حمله نظامی علیه برنامه هسته‌ای ایران برخوردار نیست. وی به نقل از منابع بلندپایه امنیتی در تل‌آویو تاکید کرد چنین حمله‌ای پیامدهای وخیمی برای اسرائیل به همراه خواهد داشت و بر همین اساس پیشنهاد داد مراکز تصمیم‌گیری در تل‌آویو باید راهبرد جدید و شجاعانه‌ای جهت مقابله با برنامه هسته‌ای ایران در پیش بگیرند زیرا به گفته منابع یاد شده، راهبردها و سیاست‌های در پیش گرفته شده از سوی این رژیم تا‌کنون با شکست مواجه شده است.
این تحلیلگر که به داشتن روابط تنگاتنگ با موسسات امنیتی در تل‌آویو شهرت یافته‌، تاکید کرد: بهترین راه‌حل مقابله با برنامه هسته‌ای ایران آن است که تل‌آویو تمام تلاش خود را جهت دستیابی به تفاهم با آمریکا به منظور ارائه پوشش هسته‌ای به اسرائیل بکار ببرد. با توجه به ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای در وین میان ایران و قدرت‌های بزرگ بهترین راهبرد در حال حاضر همین است.
میلمان اظهارات مقامات اسرائیل مبنی بر آماده بودن برای حمله نظامی را اظهارات پوچ و غیرضروری دانسته و خاطرنشان کرد: سیاستمداری که دشمنش را فریب می‌دهد و از جنگ روانی علیه او سود می‌جوید، فرمانده خردمندی است اما سیاستمداری که مردمان خود را فریب می‌دهد، فریبکار است و سیاستمداری که خود را فریب می‌دهد، فرد خطرناکی است. 
جنگنده‌ها برای حمله به ایران باید از حریم هوایی چند کشور عبور کنند و بر همین اساس می‌بایست مجهز به بیش‌ترین تعداد از بمب‌ها و موشک‌ها باشند و از بالاترین قدرت تحمل برخوردار باشند و همین امر عملیات را کند کرده و خطر شکست آن را افزایش می‌دهد. واقعا تاسف‌برانگیز است که ما ده‌ها میلیارد دلار را صرف آموزش به نیروهای هوایی اسرائیل بابت حمله‌ای بنماییم که روی نخواهد داد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi