شناسه خبر : 87077
شنبه 13 آذر 1400 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیین رونمایی از کتاب «ماه تمام»

آیین رونمایی از کتاب «ماه تمام»/ نگاهی به زندگی شهید واحد اطلاعات سپاه

آیین رونمایی از کتاب «ماه تمام» بر اساس نگاهی بر زندگی شهید «وحید بدر یکتا» از نیروهای واحد اطلاعات سپاه با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

 به نقل از روابط عمومی انجمن پیشکسوتان سپاس؛ به مناسبت چهلمین سالگرد عروج شهید وحید بدریکتا آیین رونمایی کتاب "ماه تمام " با حضور سردار مقدم‌فر، خانواده معظم شهیدان بدریکتا و شهید حسن طهرانی‌مقدم،  جمعی از دوستان، همرزمان و نویسنده کتاب در روز پنجشنبه 11 آذر 1400 برگزار خواهد شد.

کتاب " ماه تمام"  کاری از انتشارات انجمن سپاس، بر اساس زندگی شهید وحید بدریکتا از نیروهای واحد اطلاعات سپاه با قلم مطهره هدایتی به رشته تحریر درآمده است.

وحید بدریکتا از نوجوان قبل از انقلاب که با حضور در تظاهرات‌های ضد رژیم شاهنشاهی فعالیتهای انقلابی خود را آغاز کرد و بعد از پیروزی انقلاب با جذب در واحداطلاعات سپاه در منهدم کردن غائله‌های ضد انقلاب در شمال کشور نقش‌آفرینی کرده است. وی در سال 61 در عملیات طریق القدس آزاد سازی بستان به فیض شهادت رسید.

مطهره هدایتی نویسنده دهه هفتادی این اثر در گفتگویی تلفنی درباره نحوه نگارش این کتاب  بیان کرد: سال 1393 بنده از طریق فراخوان انجمن پیشکسوتان سپاس، جهت برگزاری دوره نویسندگی  با انجمن آشنا شدم. بنده هم به جهت علاقه در این دوره‌ها شرکت کردم. کتاب ماه تمام به عنوان اولین اثر بنده با حمایت‌های انجمن سپاس و اساتید به چاپ رسید.

وی افزود: بنده به جهت سنم از دوران دفاع مقدس درک درستی نداشتم واز فضای آن دوران کاملا دور بودم، ولی همیشه دغدغه داشتم که کتابی را برای معرفی آن نسل به هم نسلیهای خودم، خصوصا نوجوانان بنویسم. لذا شهید وحید بدریکتا به خاطر سن کم و نوع کارش در سپاه سوژه نگارش من قرار گرفت.

هدایتی در ادامه گفت: شهید بدریکتا با وجود سن کم در فعالیت‌های قبل از انقلاب حضور فعال داشت. البته ناگفته نماند شخصیت و روحیات شهید به گونه‌ای بود که خود من به عنوان نویسنده توانستم با ایشان همزادپنداری کنم.  دور نبودن شخصیت ایشان از افراد عادی جامعه این نوید را برای من و هم نسلانم داشت که ما هم می توانیم مسیر رشد وتعالی را همچون شهدا طی کنیم.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi